تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

امید به توافق‌های بیشتر

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر امور خارجه و نخست‌وزیر قطر امیدوار است که توافق اخیر آمریکا و ایران، زمینه‌ساز توافق‌های بیشتر باشد.

کد خبر: ۱۵۵۹۱۸
۱۸:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲

امید به توافق‌های بیشتر

دیدارنیوز: نخست‌وزیر قطر امروز (دوشنبه) و همزمان با اجرای توافق تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا، ابراز امیدواری کرد که این توافق زمینه‌ساز توافقات بیشتر بین دو کشور باشد.

به نقل از الجزیره، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر امور خارجه و نخست‌وزیر قطر با تأکید بر نقش مثبت کشورش در انجام توافق تبادل زندانیان میان ایران و ایالات متحده آمریکا گفت که امیدوار است این توافق بتواند زمینه توافق‌های دو کشور در زمینه‌های دیگر را فراهم کند.

وزیر خارجه قطر تأکید کرد که کشورش به همکاری خود برای تقویت امنیت و ثبات منطقه ادامه خواهد داد.

او همچنین از همه شرکا که در موفقیت توافق ایران و آمریکا بر سر تبادل زندانیان و رفع انسداد وجوه بلوکه شده ایران همکاری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

پس از تایید «محمد رضا فرزین» رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واریز شدن ۶ میلیارد دلار منابع مالی آزادشده ایران از کره جنوبی در ۲ بانک قطری، خبرگزاری رویترز امروز (دوشنبه) خبر داد پنج زندانی آمریکایی سوار هواپیمای قطری شدند تا از ایران به دوحه، محل تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا منتقل شوند.

سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی که به جرم جاسوسی در زندان بودند و بخشی از حبس ۱۰ ساله خود را گذرانده بودند و ۲ زندانی دیگر که نام آن‌ها اعلام نشده، عصر امروز تهران را به مقصد دوحه، محل تبادل زندانیان ترک کردند.

خبرگزاری فرانسه هم به نقل از یک مسئول آمریکایی خبر داد «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در چارچوب توافق تبادل زندانیان تهران و واشنگتن پنج زندانی ایرانی را عفو کرده است.

پیش از این، رسانه ایرانی «نور نیوز» خبر داده بود ۲ نفر از پنج زندانی آزاد شده ایرانی که در جریان مبادله زندانیان ایرانی و آمریکایی آزاد شدند و قصد سفر به ایران داشتند، بر اساس برنامه از پیش تعیین شده وارد دوحه، پایتخت قطر شدند. همزمان سه زندانی ایرانی دیگر نیز که ساکن آمریکا بودند، آزاد شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی