تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
صدر جدول در اختیار مادریدی‌ها

رئال دوباره کامبک زد

تیم رئال مادرید در شبی که می‌توانست با چند گل شکست خانگی را تجربه کند، دوباره در لالیگا کامبک زد و با عبور از رئال سوسیه‌داد صدرنشین جدول باقی ماند.

کد خبر: ۱۵۵۸۵۹
۰۸:۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲

رئال دوباره کامبک زد

دیدارنیوز: شاگردان کارلو آنچلوتی بازی خانگی خود در هفته پنجم لالیگا را از میهمان سرسخت‌شان بردند تا روند صد درصدی کسب امتیاز از بازی‌های‌شان در فصل جدید ادامه داشته باشد.

سومین شب از هفته پنجم لالیگا، شب گذشته (یکشنبه) با انجام چهار بازی به پایان رسید که در آخرین و مهمترین بازی، تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۲ بر یک بر میهمانش رئال سوسیه‌داد غلبه کرد.

پنجمین برد متوالی شاگردان آنچلوتی در حالی رقم خورد که دروازه آن‌ها پیش از دروازه حریف‌شان باز شد. تنها پنج دقیقه از آغاز مسابقه گذشته بود که آندر بارنچئا با دریافت پاسی زیبا از کوبو بازیکن سابق رئالی‌ها، دروازه تیم میزبان را باز کرد.

برتری میهمان باسکی تا پایان نیمه اول ادامه داشت، اما رئالی‌ها به محض آغاز نیمه دوم با بازیسازی فران گارسیا و ضربه مهارنشدنی هافبک اروگوئه‌ای خود فدریکو والورده کار را به تساوی کشاندند. رئال که به یک امتیاز قانع نبود، به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۶۰ دومین گلش را به ثمر رساند. این بار هم روی حرکتی که فران گارسیا پایه‌گذار آن بود، خوسلو مهاجم جدید سفیدپوشان مادرید دروازه سوسیه‌داد را باز کرد.

پس از این گل آنچلوتی با انجام پنج تعویض رویکرد تیمش را تدافعی‌تر کرد تا از برتری کهکشانی‌ها حفاظت کند و در نهایت هم به خواسته خود رسید. این دومین هفته متوالی و سومین بار در چهار هفته اخیر لالیگاست که رئال مادرید گل اول را دریافت می‌کند و در ادامه کامبک می‌زند و سه امتیاز را از آن خود می‌کند. هفته پیش این اتفاق در نبرد مردان کارلتو با ختافه رخ داده بود و پیش‌تر از آنهم در هفته دوم آلمریا زودتر از کهکشانی‌ها به گل رسید و البته در پایان دست خالی میدان را ترک کرد.

با این نتیجه رئال مادرید ۱۵ امتیازی شد و صدر جدول لالیگا را از رقیب دیرینه‌اش بارسلونا که ۱۳ امتیازی است پس گرفت و این تیم را به رده دوم برگرداند. تیم‌های اتلتیک بیلبائو و جیرونا نیز هر دو با ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در سایر بازی‌هایی که روز یکشنبه در لالیگا برگزار شد، نتایج زیر رقم خورد:

ختافه ۳ - اوساسونا ۲
ویارئال ۲ - آلمریا یک
سویا یک - لاس‌پالماس صفر

در آخرین بازی هفته پنجم لالیگا، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ گرانادا میزبان جیروناست.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی