تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نوری قزلجه، نماینده مجلس مطرح کرد

خالص‌سازی برای نظام خطرناک است

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مجلس با بیان اینکه امیدوار هستیم که سرنوشت نظام و کشور دست عده‌ای تندرو سپرده نشود، گفت: با توجه به اینکه خالص‌سازی برای کشور و نظام خطرناک است هیچ وقت اجازه داده نخواهد شد که این جریان خالص‌ساز کماکان انتخابات مجلس دوازدهم را هم مدیریت و اهداف و برنامه‌های خود را در آن اعمال کند.

کد خبر: ۱۵۵۸۴۵
۱۸:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

نوری

دیدارنیوز: نماینده بستان‌آباد در مجلس می‌گوید: به نظر می‌رسد پایداری‌ها محور جریان خالص‌سازی هستند و اگر مصادر قدرت در بحث انتخابات با این جریان همراهی کنند و هماهنگ باشند قطعاً خالص‌تر و خالص‌تر خواهند شد.

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان درباره تاثیر حضور چهره‌های شناخته شده نظیر لاریجانی در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: در هر صورت حضور فعالان سیاسی در عرصه‌های سیاسی و اقدامات سیاسی نظیر انتخابات، قطعاً می‌تواند در حضور طیف‌های مختلف موثر واقع شود، اما آنچه که بسیار در حضور مردم پای صندوق‌های رأی موثر خواهد بود، تنوعی است که نامزد‌ها می‌توانند در ثبت‌نام داشتند. به عبارت دیگر اگر تنوع نامزد‌ها و خاستگاه‌های سیاسی آن‌ها بیشتر در عرصه انتخابات باشد و یا به بیان دیگر تفکرات سیاسی مختلف حاضر در کشور بتوانند نامزدی را برای کرسی‌های مجلس داشته باشند، از همه عوامل برای حضور در انتخابات موثرتر است.

او افزود: در حقیقت حضور نامزد‌ها از تفکرات سیاسی مختلف می‌تواند جنب و جوش انتخاباتی و حال و هوای مشارکتی ایجاد کند اگر غیر از این باشد، مابقی تلاش‌ها برای ایجاد شور انتخاباتی در فضای کشور چشمگیر نخواهد بود، البته فعالیت چهره‌های سیاسی موثر نظیر لاریجانی که یکی از چهره‌های خوش‌نام سیاسی کشور محسوب می‌شود و از نظر اجتماعی مخصوصاً در میان نخبگان سیاسی کشور شناخته شده و از نفوذ بالایی برخوردار است، بسیار در انتخابات تأثیرگذار خواهد بود. به این معنا که اگر دست چهره‌های سیاسی نظیر لاریجانی برای معرفی نامزد‌ها در کرسی‌های مختلف باز باشد قطعاً او هم در کنار سایر چهره‌های سیاسی کشور می‌تواند تاثیرگذار باشد به دلایل مختلف تأثیرگذاری لاریجانی می‌تواند ملموس‌تر و قوی‌تر باشد.

نوری قزلجه با اشاره به شروع فرآیند خالص‌سازی در کشور تصریح کرد: واقعیت امر این است که اگر رشته کار در دست اقلیت خالص شده حاکم قرار بگیرد که البته اهرم‌های قدرت دست آن‌ها است، در انتخابات مجلس دوازدهم شاهد مشارکت بسیار پایین خواهیم بود و دیدگاه‌ها بسته خواهد شد، اما ما امیدوار هستیم که سرنوشت نظام و کشور دست عده‌ای تندرو سپرده نشود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع که گفته می‌شود داعیه خالص‌سازی پایداری است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد پایداری‌ها محور جریان خالص‌سازی هستند و اگر مصادر قدرت در بحث انتخابات با این جریان همراهی کنند و هماهنگ باشند، قطعاً خالص‌تر و خالص‌تر خواهند شد.

او در پایان یادآور شد: اما تصور بنده این است با توجه به اینکه خالص‌سازی برای کشور و نظام خطرناک است هیچ وقت اجازه داده نخواهد شد که این جریان خالص‌ساز کماکان انتخابات مجلس دوازدهم را هم مدیریت و اهداف و برنامه‌های خود را در آن اعمال کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی