تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

هشدار هواشناسی؛ وزش باد شدید و گرد و خاک در ۱۵ استان

سازمان هواشناسی با هشدار وزش باد شدید و گرد و خاک در ۱۵ استان، بر لزوم اجتناب سالمندان و بیماران قلبی از تردد غیرضروری تاکید کرد.

کد خبر: ۱۵۵۸۴۱
۱۷:۱۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

هشدار هواشناسی؛ وزش باد شدید و گرد و خاک در ۱۵ استان

دیدارنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به ورش نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گردوخاک در ۱۵ استان هشدار داد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در نواحی مستعد خیزش یا نفوذ گردوخاک امروز (۲۶ شهریورماه) در خوزستان، ایلام، جنوب و شرق سمنان، جنوب تهران، قم، البرز، شمال مرکزی، اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان، شرق استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و فردا (۲۷ شهریورماه) در شمال اصفهان، شمال مرکزی، قم، یزد، سمنان، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

حاکمیت این وضعیت جوی سه‌شنبه (۲۸ شهریورماه) در شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، البرز، کرمان، جنوب تهران، شمال مرکزی، قم و یزد، چهارشنبه (۲۹ شهریورماه) در اصفهان، شمال مرکزی، قم، جنوب تهران، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق کرمان و سیستان و بلوچستان و پنج‌شنبه (۳۰ شهریورماه) در جنوب شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شمال اصفهان، جنوب تهران، قم، شمال مرکزی و خوزستان دور از انتظار نیست.

در این شرایط جوی احتمال افزایش غبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری، احتمال شکستن درختان فرسوده، سقوط تابلو‌های تبلیغاتی، سازه‌های موقت و بنر‌ها و احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل وجود دارد بنابراین نسبت به اجتناب از تردد غیر ضروری در فضای باز به‌ویژه برای افراد سالمند و بیماران تنفسی و قلبی، پرهیز ازفعالیت‌های کویرنوردی، احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه می‌شود.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدار‌ها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی