تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
بارسا با درخشش ستاره‌های جدید، بتیس را به توپ بست

۵ گل برای رسیدن به صدر

تیم بارسلونا در شبی فوق‌العاده و با درخشش فلیکس و لواندوفسکی، مقابل رئال بتیس آتش بازی به راه انداخت و با زدن ۵ پل موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

کد خبر: ۱۵۵۸۰۳
۰۸:۳۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲

۵ گل برای رسیدن به صدر

دیدارنیوز: شاگردان ژاوی هرناندس در یک بازی خانگی میهمان آندلسی خود را گلباران کردند که در این بازی دو بازیکن جدید تیم میزبان هم موفق به ثبت اولین گل‌های خود برای آبی‌و‌اناری‌ها شدند.

دیدار‌های شب دوم از هفته پنجم لالیگای اسپانیا، شنبه شب با یک بازی به پایان رسید که در آن تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مونتجویک (المپیک بارسلونا) حریف خود رئال بتیس را با نتیجه پرگل ۵ بر صفر در هم کوبید.

گل نخست این بازی در دقیقه ۲۵ توسط ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی جدید کاتالان‌ها به ثمر رسید، کسی که در آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به بارسا ملحق شد. تنها ۸ دقیقه بعد، روبرت لواندوفسکی گل دوم بارسلونا را زد. فران تورس در دقیقه ۶۲ سومین گل را به نام خودش ثبت کرد و چهار دقیقه بعد رافینیا اختلاف دو تیم را به چهار گل افزایش داد.

در نهایت هم ژوائو کانسلو دیگر بازیکن جدید بارسایی‌ها که او هم مانند فلیکس در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقالات به بارسا پیوست، در دقیقه ۸۱ آخرین گل آبی‌و اناری‌ها را به ثمر رساند. پاس دو گل آخر بارسایی‌ها را لواندوفسکی داد تا روی سه تا از گل‌های چهارمین برد فصل تیمش نقش مستقیم را ایفا کرده باشد.

بارسلونا حالا با ۱۳ امتیاز - یک امتیاز بیشتر از رئال مادریدی که امشب از ساعت ۲۲:۳۰ پذیرای سوسیه‌داد خواهد بود - در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی