تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

ممنوعیت تردد از جنوب به شمال کرج - چالوس

احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در چالوس و ممنوعیت تردد از جنوب به شمال کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد.

کد خبر: ۱۵۵۷۷۳
۱۰:۵۱ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۲

ممنوعیت تردد از جنوب به شمال کرج - چالوس

دیدارنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ممنوعیت تردد از جنوب به شمال محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حد فاصل ماسال تا انارک و محدوده‌های هزارچم و تونل کندوان و حدفاصل گچسر تا نساء مشاهده می‌شود.

سرهنگ احمد شیرانی، در تشریح آخرین وضعیت محور‌های شمالی کشور گفت: تردد از جنوب به شمال محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است. ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده‌های هزارچم و تونل کندوان و حدفاصل گچسر تا نساء قابل مشاهده است.

وی افزود: همچنین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان و لاسم و آزادراه قزوین – رشت مسیر (شمال به جنوب) محدوده ورودی شهر رودبار ترافیک سنگین مشاهده می‌شود. در محور فیروکوه و آزادراه تهران – شمال (شمال به جنوب) نیز تردد روان در جریان است.

شیرانی ادامه داد: محور فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در تشریح آخرین وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور نیز گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گلستان و مازندران مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره محدودیت تردد و تغییر مسیر در محور‌های مواصلاتی نیز اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین شامل کامیون و تریلر (به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی و ناوگان ترانزیتی) در محور سمنان - تهران از ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۵ شهریورماه الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه مورخ ۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۲ از محور فوق ممنوع است. همچنین محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا مورخ ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی