تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
مهاجم تیم ملی پاسخ یک نژادپرست را داد

طارمی؛ تیتر اول پرتغالی‌ها! +عکس

پس از جنجال اظهارات نژادپرستانه علیه مهدی طارمی، مهاجم بوشهری تیم ملی کشورمان که توسط کارلوس خاویر کاپیتان سابق تیم اسپورتینگ انجام شد، طارمی بعد از پایان دیدار ایران و آنگولا پاسخ او را داد که همین موضوع، بازیکن تیم ملی را به تیتر اول روزنامه‌ها و رسانه‌های پرتغال تبدیل کرد.

کد خبر: ۱۵۵۷۳۳
۱۲:۱۹ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۲

طارمی؛ تیتر اول پرتغالی‌ها! +عکس

دیدارنیوز: مهاجم ایرانی پورتو امروز تیتر یک روزنامه‌های ورزشی معتبر کشور پرتغال شده است.

مهدی طارمی در پی برتری ۴ بر صفر سه‌شنبه شب تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل آنگولا پاسخ اظهارات نژادپرستانه کارلوس خاویر کاپیتان سابق تیم اسپورتینگ و کارشناس فعلی شبکه تلویزیونی این باشگاه پرتغالی را داد و گفت: «واقعیت این است که او یکسری صحبت‌ها انجام داد که به ملیت مربوط بود و تنها به من ربط نداشت. فدراسیون از من پرسید مایل هستی بیانیه بدهیم؛ من هم گفتم برای من فرقی ندارد و یک جنبه ملی دارد. اگر دوست دارید، جواب بدهید، چون به هر حال این توهین نژادپرستانه بود. برای من چیز خاصی نبود. بیانیه‌ای هم که باشگاه اسپورتینگ منتشر کرد در واقع بی‌احترامی به خودشان بود تا من، چون تصمیمات داوری با کمک VAR گرفته می‌شود. به هر حال با گلزنی‌هایم جبران خواهم کرد».

روزنامه‌های ورزشی معتبر کشور پرتغال در شماره‌های امروز (پنجشنبه) خود مهدی طارمی را تیتر یک‌شان قرار دادند و پاسخ او به اظهارات اخیر اسپورتینگی‌ها را روی جلد آوردند.

روزنامه «اُ ژوگو» ضمن چاپ تصویر طارمی نوشت: «طارمی مهاجم پورتو به انتقادات درباره شبیه‌سازی‌ها پاسخ داد؛ اسپورتینگ به داوران بی‌احترامی کرد و انتقادات را به سمت آلوالده (اشاره به اسپورتینگ) برگرداند».

طارمی؛ تیتر اول پرتغالی‌ها! +عکس

روزنامه «رکورد» پرتغال با انتشار تصویر طارمی روی جلد خود نوشت: «حمله طارمی به شیر‌ها (لقب اسپورتینگ). واکنش مهاجم پورتو به بیانیه اسپورتینگ».

طارمی؛ تیتر اول پرتغالی‌ها! +عکس

روزنامه «آبولا» هم گوشه‌ای از جلد امروز خود را به طارمی اختصاص داد و نوشت: «انتقاد طارمی مهاجم پورتو از اسپورتینگ در جنجال شبیه‌سازی».

طارمی؛ تیتر اول پرتغالی‌ها! +عکس

کارلوس خاویر کاپیتان سابق تیم اسپورتینگ چند روز پیش با اشاره به عملکرد مهدی طارمی در تساوی یک - یک پورتو مقابل تیم آروکا در هفته چهارم لیگ برتر پرتغال، در شبکه تلویزیونی «اسپورتینگ تی‌وی» گفته بود: «داور به یک مسلمان دو کارت زرد نداد؛ کسی که وقتی به پرتغال آمد نمی‌توانست شنا کند، اما حالا می‌داند چگونه شیرجه بزند!».

پینتو داکوستا رئیس باشگاه پورتو هم در ادامه در واکنش به صحبت‌های بازیکن سال‌های گذشته اسپورتینگ اظهار داشت: «پیشکسوتی بود که در یک شبکه تلویزیونی به طارمی گفت «یک مسلمان!». چگونه یک شبکه تلویزیونی به کسی اجازه چنین صحبتی می‌دهد؟ نمی‌دانم سازمان‌هایی مانند SOS Racismo (سازمانی ضدنژادپرستی) در قبال چنین چیزی واکنش نشان می‌دهند یا خیر!».

طارمی که تاکنون در ۱۵۲ بازی برای پورتو آمار ۸۰ گل زده و ۴۹ پاس گل را از خود برجای گذاشته، این فصل هنوز پایش به گلزنی باز نشده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی