تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رئیسی: اوکراین هیچ سندی ارایه نداد؛ با جنگ مخالفیم

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در گفتگو با شبکه خبری ان‌بی‌سی اعلام کرد که اوکراین هیچ سندی درباره ارایه پهپادهای ایرانی به روسیه در جنگ ارایه نکرده است. او گفت: با روسیه ارتباط تجاری و اقتصادی داریم، مناسبات دفاعی داریم. ما با جنگ مخالفیم.

کد خبر: ۱۵۵۷۳۲
۱۲:۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۲

رئیسی

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی گفت: اوکراین تاکنون سندی برای ارائه سلاح ایرانی به روسیه در زمان جنگ ارائه نکرده است.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری گفت که اوکراینی‌ها تاکنون نتوانسته‌اند هیچ سندی مبنی بر این که از طرف ایران در زمان جنگ سلاحی به روسیه داده شده باشد ارائه کنند.

رئیسی در گفتگو با شبکه خبری ان‌بی‌سی درباره رابطه نظامی ایران و روسیه و جنگ روسیه و اوکراین گفت: ما با کشور‌های مختلف دنیا ارتباط داریم؛ ارتباط اقتصادی داریم، ارتباط تجاری داریم؛ با روسیه ارتباط تجاری و اقتصادی داریم، مناسبات دفاعی داریم. ما با جنگ مخالفیم.

رئیس جمهور همچنین درباره ادعای ارائه پهپاد‌های ایرانی به روسیه علیه اوکراین گفت: من با پیگیری که انجام دادم و با بعضی از کشور‌های اروپای شرقی هم صحبت کردم گفتم اگر اوکراینی‌ها سندی دارند ارائه دهند، آمدند عمان و تاکنون هیچ سندی نتوانسته‌اند ارائه دهند مبنی بر این که از طرف ایران سلاحی در زمان جنگ به روسیه داده شده باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی