تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رضا عنایتی پس از حذف تیمش عنوان کرد

هیچ‌کس جرات سرمربیگری در تیم امید را نداشت!

رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از حذف از انتخابی المپیک و در واکنش به انتقادها گفت: هیچ کس جرات نداشت این تیم را بگیرد. من ریسک کردم، چون واهمه‌ای از این اتفاقات ندارم. به خاطر ۲ کارت زرد حذف شدیم و می‌دانستیم شرایط سختی داریم.

کد خبر: ۱۵۵۷۱۸
۱۷:۵۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

هیچ‌کس جرات سرمربیگری در تیم امید را نداشت!

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت در بازی دوم مجبور شدیم حزباوی و سلمانی را بیرون بگذاریم تا مقابل ازبکستان محروم نباشند.

رضا عنایتی در واکنش به حذف تیم ملی فوتبال امید ایران از مسابقات انتخابی المپیک پاریس، اظهار داشت: از فوتبالدوستان کشورمان و آن‌هایی که نگران تیم بودند، عذرخواهی می‌کنم. می‌دانستیم شرایط ما، چون یک تیم به مرحله بعد می‌رود سخت است. پیش‌بینی کرده بودیم که بازی با ازبکستان به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال پایه در آسیا است و شرایط خیلی خوبی دارد، سخت است. تمام تلاش‌مان را در بازی اول و دوم انجام دادیم. قوانین کارت زرد و... برای ما دست و پا گیر شد. مخصوصا در بازی دوم که مجبور شدیم حزباوی و سلمانی را بیرون بگذاریم تا کارت زرد دوم را نگیرند و در مقابل ازبکستان محروم نباشند.

سرمربی تیم ملی امید افزود: شرایط نرمال نبود. در زمینی که با ازبکستان بازی کردیم، اگر با هنگ کنگ و افغانستان بازی می‌کردیم مطمئنا شرایط‌مان خیلی فرق می‌کرد. گفته بودم زمینی که هستیم زمین خوبی نیست. مقداری هم شرایط ما سخت شد، ولی ازبکستان مقابل ما تیم خیلی خوبی بود. همان چیزی که انتظار داشتیم. قبل از اینکه با ما بازی کنند ۸-۷ بازی خیلی خوب کرده بودند. تدارکات بسیار خوب داشتند. نزدیک به ۲۰ روز دیگر با اسپانیا بازی می‌کنند. این نشان می‌دهد تمهیدات خیلی خوبی داشتند. از دوستانم تشکر می‌کنم در این مدت تلاش کردند اتفاق خوبی بیفتد و شرمنده‌ام که این اتفاق نیفتاد. حالا باید به هانگژو برویم و ببینیم چه اتفاقی آنجا می‌افتد.

وی در واکنش به اینکه که چه چیزی برای نتیجه گرفتن کم داشتند، خاطرنشان کرد: مقداری استرس. ۹ بازی با این تیم بودم. در عراق و ترکیه با تیم بودم و در این ۹ بازی اگر ضربات پنالتی را حساب نکنیم، تنها باخت ما همین بود. بدموقع گل خوردیم و شیرازه تیم ما پاشید. موقعیت‌های متعددی هم دادیم. نیمه اول بازی تحت کنترل ما بود. هر دو تیم حمله می‌کردند، اما در نیمه دوم وقتی گل خوردیم شرایط سخت شد. به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و می‌دانستیم کارت زرد ممکن است دردسرساز شود. هر بازی و هر جلسه‌ای که داشتیم گفتم این اتفاق نیفتد، اما کم تجربگی بود.

عنایتی در مورد انتقاد از امیر قلعه‌نویی به خاطر پیشنهاد عنایتی برای سرمربیگری تیم ملی امید، گفت: باید ببینیم آن خیلی‌ها چه کسانی هستند. از این خیلی‌ها در فوتبال‌مان زیاد داریم و نمی‌خواهم درموردشان صحبت کنم. شاید منافعی داشتند. تمام تلاشم را کردم. هیچ کس جرات نداشت این تیم را بگیرد. من ریسک کردم، چون واهمه‌ای از این اتفاقات ندارم. به خاطر ۲ کارت زرد حذف شدیم و می‌دانستیم شرایط سختی داریم. تلاش کردیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم اتفاقات خوب با برنامه ریزی بلند مدت برای تیم‌های پایه ما بیفتد.

مطلب مرتبط:

امید‌های ایران حذف شدند؛ وداع با المپیک پاریس!

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی