تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بیانیه چند کشور در حمایت از برنامه هسته‌ای ایران؛ «به میز مذاکره برگردید»

۹ کشور در حمایت از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران، بیانیه‌ای را به طور مشترک در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرائت کردند.

کد خبر: ۱۵۵۷۱۴
۱۷:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

۹ کشور از برنامه هسته‌ای ایران حمایت کردند

دیدارنیوز: ۹ کشور در حمایت از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران بیانیه‌ای منتشر کردند.

۹ کشور شامل چین، روسیه، سوریه، ونزوئلا، کوبا، نیکاراگوئه، ایران، بلاروس و زیمبابوه امروز (چهارشنبه) بیانیه‌ای در حمایت از برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را در نشست فصلی شورای حکام آژانس قرائت کردند.

در این بیانیه که توسط نماینده سوریه قرائت شد، آمده که روند همکاری جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «باید از راه غیرسیاسی، بدون دخالت از خارج و با نگاه پیشرفت در رسیدگی به آن» انجام شود.

این بیانیه همچنین از «طرف‌های مربوطه در مذاکرات وین درباره احیای برجام خواسته شده تا از فرصتی که از تلاش‌های همراه با حسن‌نیت ایران ایجاد شده، استفاده کرده و به میز مذاکره برای اجرای کامل توافق از سوی همه طرف‌ها بازگردند».

آمریکا و ۶۳ کشور دیگر، اما در بیانیه‌ای مشترک، از ایران خواستند تا اقدامات فوری در جهت حل‌وفصل مشکلات پادمانی باقی‌مانده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی