تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

ضعیف‌کُشی به سبک تیم قلعه‌نویی

تیم ملی ایران در شرایطی با هدایت امیر قلعه‌نویی در دوره جدید حضور این سرمربی در این تیم، ۷ مسابقه برگزار کرده که براساس رنکینگ فیفا، هیچ‌کدام از رقبای ایران در جمع ۳۰ کشور برتر دنیا نبوده‌اند و بررسی دقیق‌تر این آمار نشان می‌دهد که ۶ پیروزی متوالی تیم ملی ایران در حالی به‌دست آمده که رقبای این تیم همگی در جایگاهی ضعیف‌تر از رتبه ۷۴ جهان حضور داشته‌اند!

کد خبر: ۱۵۵۶۹۰
۱۱:۴۶ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

ضعیف‌کُشی به سبک تیم قلعه‌نویی

دیدارنیوز: تیم ملی ایران شب گذشته (سه‌شنبه) توانست به ششمین پیروزی پیاپی خود با هدایت امیر قلعه‌نویی دست پیدا کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کار خود را پیش می‌برند و براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون فوتبال، ۲ بازی دوستانه مقابل تیم‌های ملی بلغارستان و آنگولا در فیفادی ماه سپتامبر تدارک دیده شده بود که شب گذشته بعد از برگزاری دومین مسابقه تدارکاتی برابر تیم ملی آنگولا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی در فیفادی ماه سپتامبر خاتمه یافت و بازیکنان به اردوی تیم‌های باشگاهی خود بازگشتند.

امیر قلعه‌نویی در شرایطی در قامت جانشین کارلوس کی‌روش به تیم ملی بازگشته که در دوره دوم حضورش روی نیمکت تیم ملی هم روز‌های بدون‌شکستی را پشت سر می‌گذارد و توانسته کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد؛ البته که در این میان مهم‌ترین انتقاد وارده به تیمِ تحت هدایت قلعه‌نویی، رویارویی با رقبای کم‌نام‌ونشان است که باعث شد تا برد‌های سریالی در کارنامه تیم ملی فوتبال ایران به‌ثبت برسد و فعلاً خبری از شکست تیم ایران با هدایت قلعه‌نویی نباشد.

ثبت ۶ برد متوالی با به‌ثمر رساندن ۱۷ گل!

تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کارش را آغاز کرده که در بازی نخست شاگردان قلعه‌نویی مقابل تیم ملی روسیه متوقف شدند، اما بعد از تساوی برابر حریف اروپایی، برد‌های سریالی تیم ملی ایران آغاز شد؛ به‌طوری‌که در فیفادی ماه مارچ، ملی‌پوشان موفق شدند در دیداری خانگی مقابل تیم ملی کنیا بردی ۲ بر یک را به‌دست آورند تا رسماً اولین پیروزی تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی در دوره بازگشت دوباره او به نیمکت تیم ملی به‌ثبت برسد.

شاگردان قلعه‌نویی سپس در فیفادی ماه ژوئن در مسابقات کافا شرکت کردند که ۳ برد پیاپی مقابل تیم‌های ملی افغانستان، قرقیزستان و ازبکستان باعث شد تا هم روند پیروزی‌های تیم ملی تمدید شود و هم اینکه ملی‌پوشان به عنوان قهرمانی رقابت‌های کافا رسیدند تا یک جام در عرصه ملی هم به کارنامه امیر قلعه‌نویی اضافه شود؛ جامی که البته به لحاظ فنی کیفیت لازم را نداشت و رقبای کم‌نام‌ونشانی برابر ملی‌پوشان فوتبال ایران قرار گرفتند و آنچه واضح بود، اختلاف سطح فنی معنادار فوتبال ایران و رقبایش در منطقه آسیای مرکزی است.

ملی‌پوشان بعد از حضور در رقابت‌های کافا ۲۰۲۳ در فیفادی ماه ژوئن، در فیفادی ماه سپتامبر ابتدا به کشور بلغارستان سفر کردند تا مقابل تیم ملی فوتبال این کشور قرار بگیرند که مصاف تدارکاتی تیم‌های ملی ایران و بلغارستان با برتری یک‌گله شاگردان قلعه‌نویی خاتمه یافت و شب گذشته هم در آخرین بازی تدارکاتی در فیفادی ماه سپتامبر، بردی ۴ گله مقابل آنگولا نصیب تیم ملی ایران شد تا با کسب ۶ پیروزی پیاپی، ثبت ۱۷ گل زده و ۳ گل خورده شاگردان قلعه‌نویی کار خود را پیش ببرند.

ضعیف‌کُشی به سبک تیمِ قلعه‌نویی

تیم ملی ایران در شرایطی با هدایت امیر قلعه‌نویی در دوره جدید حضور این سرمربی در این تیم، ۷ مسابقه برگزار کرده که براساس رنکینگ فیفا، هیچ‌کدام از رقبای ایران در جمع ۳۰ کشور برتر دنیا نبودند؛ آن‌هم در شرایطی‌که برای مثال، تیم ملی ژاپن که جدی‌ترین رقیب ایران در مسیر قهرمانی جام ملت‌های آسیا محسوب می‌شود، به تازگی مقابل تیم ملی آلمان قرار گرفته که ژاپنی‌ها توانستند بردی تاریخی و ۴ گله را مقابل حریف نامدار اروپایی خود به‌دست آورند.

تیم ملی روسیه با حضور در رتبه ۳۸ جهان، قوی‌ترین رقیب ایران در ۶ ماه گذشته محسوب می‌شود. تیم ملی ازبکستان رتبه ۷۴ را در اختیار دارد، رتبه ۹۷ از آن تیم ملی قرقیزستان است و جایگاه ۱۵۷ رنکینگ فیفا هم در اختیار افغانستانی‌ها قرار دارد. همچنین تیم ملی کنیا دارای رتبه ۱۰۵ در رنکینگ فیفا است و تیم ملی آنگولا هم رتبه ۱۱۶ را در اختیار دارد و تیم ملی بلغارستان که اخیراً برابر تیم ملی ایران به میدان رفت، دارای رتبه ۷۷ جهان است که بررسی دقیق‌تر این آمار نشان می‌دهد که ۶ پیروزی متوالی تیم ملی ایران در حالی به‌دست آمده که رقبای این تیم همگی در جایگاهی ضعیف‌تر از رتبه ۷۴ جهان حضور داشته‌اند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی