تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تنش آفرینی در شرق آسیا ادامه دارد

موشک‌پرانی کره‌شمالی به سمت دریای ژاپن

کره شمالی بامداد چهارشنبه دو فروند موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد. گارد ساحلی ژاپن نیز از قول وزارت دفاع این کشور شلیک دو موشک توسط کره شمالی را اعلام کرد.

کد خبر: ۱۵۵۶۷۰
۰۸:۱۹ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۲

موشک‌پرانی کره‌شمالی به سمت دریای ژاپن

دیدارنیوز: کره شمالی ۲ موشک بالستیک به سمت دریای ژاپن پرتاب کرد.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گارد ساحلی ژاپن نیز از قول وزارت دفاع این کشور اعلام کرد، گمان می‌رود کره شمالی دومین موشک بالستیک خود را شلیک کرده باشد.

گارد ساحلی ژاپن با تاکید بر اینکه ناو‌ها و هوابرد این اطلاعات را رصد می‌کنند، اعلام کرد: بر اساس داده‌های وزارت دفاع، کره شمالی موشکی پرتاب کرد که گمان می‌رود یک موشک بالستیک باشد.

گارد ساحلی ژاپن همچنین گفت: از تمامی شناور‌های دریایی و هوابرد خواسته شده در صورت یافتن قطعات این موشک به سرویس‌های امنیتی دریایی ژاپن گزارش دهند و نسبت به نزدیک شدن به بقایای آن نیز هشدار داده شود.

به گفته گارد ساحلی ژاپن، کره شمالی دقایق اولیه امروز نخستین موشک احتمالی بالستیک خود را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد که گمان می‌رود فرود آمده باشد.

کانال تلویزیون ژاپنی NHK به نقل از منابع دولتی گزارش داد که گمان می‌رود هر دو موشک خارج از منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن فرود آمده باشند.

نیرو‌های مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کردند که کره شمالی بامداد امروز یک موشک بالستیک نامشخص به سمت دریای ژاپن شلیک کرد.

به گزارش خبرگزاری کره جنوبی، یونهاپ، نیرو‌های نظامی هیچ جزئیاتی درباره پرتاب این موشک ارائه نکردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی