تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ایران صفر - ازبکستان یک

تیم امید و بازهم اما و اگر!

با شکست تیم ملی فوتبال امید کشورمان برابر ازبکستان در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، بازهم کار صعود امیدهای ایران برای به المپیک به اما و اگر کشیده شد.

کد خبر: ۱۵۵۶۵۹
۱۹:۴۲ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲

تیم امید و بازهم اما و اگر!

دیدارنیوز: کار صعود شاگردان عنایتی با شکست مقابل ازبکستان در مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا به، اما و اگر کشیده شد.

از ساعت ۱۷:۳۰ امروز تیم فوتبال امید ایران در چارچوب سومین بازی مرحله گروهی مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا مقابل ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. فیض الایف در دقیقه ۴۷ تک گل مسابقه را به ثمر رساند.

ایران در این مسابقه با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، حسین گودرزی، محمد امین حزباوی، محمدرضا بردبار، سامان تورانیان، محمد جواد حسین‌نژاد، یاسین سلمانی، امیر جعفری، محمد قربانی، علی پوردارا و اللهیار صیادمنش وارد زمین شد.

تیم امید و بازهم اما و اگر!

در این مسابقه مهدی هاشم‌نژاد به جای علی پوردارا (۳۱)، آریا برزگر جانشین اللهیار صیادمنش (۴۷)، آریا یوسفی جایگزین سامان تورانیان (۸۴)، محمدحسین اسلامی جانشین یاسین سلمانی (۸۴) و محمدمهدی احمدی به جای امیر جعفری (۸۴) وارد زمین شدند.

در دقیقه ۴۱ امیر جعفری و محمدامین حزباوی به دلیل اعتراض به داور (۳+۴۵)، یاسین سلمانی (۵۵) و محمدرضا بردبار (۸۰) از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم امید و بازهم اما و اگر!

ازبکستان بعد از پیروزی در این مسابقه با ۹ امتیاز صدرنشین گروه E در جدول مسابقات شد و شاگردان رضا عنایتی با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفتند. با این نتیجه تیم امید برای صعود به مرحله نهایی باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد.

تیم‌های صدرنشین ۱۱ گروه مرحله مقدماتی، به همراه چهار تیم دوم برتر گروه‌ها راهی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا می‌شوند. این مسابقات حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ را دارد و در صورتی که ایران نتواند به مسابقات قهرمانی آسیا راه یابد، عملاً شانس صعود به المپیک را از دست خواهد داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی