تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پروفسور امین در نمایش «گاو مجسم»

پروفسور سیدحسن امین، حقوقدان و فیلسوف معاصر، یکشنبه شب در مراسم نمایشنامه خوانی گاو مجسم حضور داشت؛ مراسمی که با استقبال بسیار خوب هنردوستان و اهالی تئاتر همراه بود.

کد خبر: ۱۵۵۶۰۴
۲۲:۱۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲

پروفسور امین در نمایش «گاو مجسم»

دیدارنیوز: پروفسور سیدحسن امین، حقوقدان و فیلسوف معاصر و رئیس انجمن ادبی ایران یکشنبه شب ۱۹ شهریور در مراسم نمایشنامه خوانی گاو مجسم حضور یافت.

این نمایشنامه نوشته غلامرضا احمدخانی در فرهنگسرای فردوس تهران به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین فکوری اجرا شد و موضوع آن شیفتگی مردی در سمت مشاور به مجسمه گاوی در پارک عمومی بود که مبتلایان دروغین به جنون گاوی را روانکاوی می‌کرد.

از جمله شخصیت‌های هنری حاضر در این جلسه می‌توان از این هنرمندان یاد کرد: استاد داود محمدیه پیشکسوت سینما، خانم منیر السادات صنایع بازیگر، خانم ژیلا محمدی سدید بازیگر، آقای حمیدرضا خوش نظر معروف به عمو حمید، آقای حمزه اسدی کارگردان و بازیگر، آقای علیرضا باقری بازیگر و استاد ادب و اخلاق.

پس از اتمام نمایشنامه خوانی، پروفسور امین در کنار کارگردان و تهیه کننده این نمایشنامه خوانی افشین فکوری، خانم هما خاکپاش بازیگر، دکتر سعیدنیا مجری و بازیگر، آقای رضا شریف بازیگر، آقای امیر حجاجزمانی بازیگر و دیگر هنرمندان نامدار کشورمان الواح تقدیر بازیگران و نمایشنامه خوانان این برنامه را به آنان هدیه کردند.

این مراسم از استقبال بسیار خوب هنردوستان و اهالی تئاتر برخوردار شد، به حدی که نه تنها تمام صندلی‌های سالن بزرگ فرهنگسرا پر شده بود، بلکه تعداد زیادی از استادان و علاقه‌مندان سر پا ایستاده و به اجرای برنامه گوش جان سپردند.

مدیر اجرایی این نمایشنامه خوانی لاله گلرخ عربانی و بازیگران شامل مریم جعفری تهرانی بودند. در پایان این مراسم نسخه‌هایی از مجله حافظ نیز به رسم هدیه به هنرمندان حاضر اهدا و لوح یادبود به وسیله چهره‌های آشنا امضا شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی