تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تست دوپینگ بازیکن فرانسوی مثبت شد

جنجال جدید پوگبا

رسانه‌های ایتالیایی در خبری فوری اعلام کردند که در نمونه‌های آزمایش دوپینگ پل پوگبا تستسترون پیدا شده و نتیجه تست او مثبت بوده است.

کد خبر: ۱۵۵۶۰۰
۱۹:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲

جنجال جدید پوگبا

دیدارنیوز: پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس، در هفته اول فصل جدید سری آ فراخوانده شد تا در تست‌های روتین دوپینگ شرکت کند. این تست‌ها بعد از دیدار یوونتوس مقابل اودینزه از پوگبا گرفته شد. دیداری که با پیروزی ۳-۰ یووه به پایان رسید.

با اینکه پوگبا در آن مسابقه حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود، ولی افسران ضددوپینگ سری آ از او خواستند در تست‌های کنترل شرکت کند.

پل پوگبا بعد از یک مصدومیت طولانی به میادین فوتبال بازگشته و فصل را با پیراهن یووه آغاز کرده است. ستاره فرانسوی در هفته‌های آغازین فصل تا اینجا تنها ۵۲ دقیقه برای بیانکونری بازی کرده بود.

جنجال جدید پوگبا

پوگبا که در گذشته روز‌های خیلی خوبی را در تورین گذرانده و در فاصله سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در یوونتوس به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال مطرح شده بود تابستان گذشته از منچستریونایتد به یووه برگشت. او فصل گذشته شرایط بسیار دشواری داشت و تنها شش بازی برای یووه بازی کرد و تنها یک بازی از ابتدا در زمین حضور داشت.

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند بعد از انتشار رسمی مثبت شدن تست دوپینگ پوگبا او سه روز زمان خواهد داشت تا خواهان بررسی مجدد پرونده‌اش شود. ولی اگر مثبت شدن تست پوگبا بعد از اعتراض او از سوی نهاد ضد دوپینگ ایتالیا بار دیگر تایید شود پرونده او به دادگاه ملی ضد دوپینگ ایتالیا ارسال شده و قاضی آن دادگاه میزان محرومیت این ستاره فرانسوی را اعلام خواهد کرد.

با توجه به قوانین فعلی در ایتالیا در صورت مثبت شدن تست دوپینگ یک ورزشکار او ممکن است به مدت دو سال از حضور در همه رقابت‌های ورزشی منع شود. البته اگر برای دادگاه ثابت شود ورزشکار عمدا برای دوپینگ اقدام کرده و مثبت شدن تست او سهوی نبوده ممکن است این محرومیت به چهار سال افزایش پیدا کند.

محرومیت دو ساله یا چهار ساله عملا به معنای پایان دوران فوتبالی پل پوگبا خواهد بود. ستاره بااستعدادی که می‌توانست به مراتب بیشتر از این در فوتبال بدرخشد، اما با تصمیم‌های اشتباه حالا در آستانه پایان زودرس فوتبالش قرار دارد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی