تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بازار طلا و سکه؛ سکه امامی چند؟ +جدول

روز گذشته (یکشنبه) قیمت طلا و سکه در روند کاهشی محدودی بسته شد، اما سکه امامی به کانال پایین‌تر برگشت. فعالان بازار طلا معتقدند با پایان محرم و صفر معاملات در این بازار جان می‌گیرد و مهر و آبان رونق به بازار طلا و سکه بازمی‌گردد.

کد خبر: ۱۵۵۵۵۶
۰۹:۱۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۲

بازار طلا و سکه؛ سکه امامی چند؟ +جدول

دیدارنیوز: دیروز قیمت طلا و سکه نوسان کاهشی محدودی داشت. فعالان بازار فلز زرد این روند کاهشی را متاثر از رکود بازار و عدم تقاضا توصیف می‌کنند.

به اعتقاد آن‌ها در ماه‌های مهر و آبان بازار طلا از بی‌رمقی ماه‌های گذشته خارج می‌شود.

در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز قابل مشاهده است.

بازار طلا و سکه؛ سکه امامی چند؟ +جدول

روز گذشته قیمت برخی قطعات سکه بدون تغییر بود و حباب سکه توازن بالایی با روند قیمت نشان داد. گفتنی است فعلا قیمت دلار لیدر اصلی بازار فلز زرد است و انس جهانی طلا چندان تاثیری بر روند قیمت در این بازار ندارد. قیمت انس جهانی طلا به دلیل تعطیلات پایان هفته در بازار‌های جهانی با رقم ثابت ۱۹۱۹ دلار در حال معامله است.

سکه امامی ۲۷ میلیونی شد

دیروز ۱۹ شهریور قیمت سکه امامی با کاهش ۲۱۴ هزار تومانی با قیمت ۲۷ میلیون و ۹۹۱ هزار تومان معامله شد. همچنین سکه بهار ۸۴ هزار تومان افت قیمت داشت و با رقم ۲۵ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان مبادله شد.

روز گذشته سکه‌های نیم و گرمی بدون تغییر و به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۶ میلیون تومان معامله شدند. ربع سکه نیز کاهش ۵۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

افزایش حباب سکه‌های نیم و گرمی

دیروز قیمت طلا نیز کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افت ۵۴ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومانی داشت و به قیمت دو میلیون و ۳۴۵ هزار تومان رسید. طلای دست دوم نیز به قیمت دو میلیون ۳۱۴ هزار تومان رسید.

در نوزدهمین روز از شهریور حباب قطعات سکه توازن بالایی با قیمت سکه داشت. حباب سکه‌های نیم و گرمی به ترتیب افزایش ۳۲ و هشت هزار تومانی داشتند. روز گذشته حباب سکه امامی ۱۳۶ هزار تومان، سکه بهار ۳۲ هزار تومان و ربع سکه ۳۴ هزار تومان کاهش داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی