تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران مطرح کرد

گرد و غبار؛ مساله‌ای فرامرزی

استفان پریزنر، هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران از پدیده گرد و غبار به عنوان مساله‌ای فرا مرزی یاد کرد و گفت: پدیده‌هایی همچون گرد و غبار ما را مجاب می‌کنند که برای شناخت نقاط قوت خودمان و تقویت همکاری‌های مشترک تلاش کنیم.

کد خبر: ۱۵۵۵۴۴
۱۹:۴۹ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲

گرد و غبار؛ مساله‌ای فرامرزی

دیدارنیوز: هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و ... پدیده گرد و غبار اظهار کرد: گرد و غبار یک مسئله فرا مرزی است که به مشارکت جمعی همه کشور‌ها نیاز دارد.

استفان پریزنر در پایان اجلاس بین المللی مقابله با طوفان‌های ماسه و گرد و غبار اظهار کرد: بر اساس قطعنامه سازمان ملل که در دسامبر ۲۰۲۲ برگزار شد، اجلاس بین‌المللی امسال برگزار شد که امیدواریم به نتایج خوبی برسد.

وی افزود: در جلسه افتتاحیه رئیس جمهور پیام روشنی را مبنی بر عمومی بودن چالش گرد و غبار بیان کرد که این مشکل نیازمند مشارکت بین‌المللی است.

هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران گفت: در طی این اجلاس، صحبت‌های زیادی درباره طوفان‌های گرد و غبار شد و مذاکراتی نیز میان کشور‌هایی که تحت تاثیر گرد و غبار هستند صورت گرفت. همچنین به تغییرات اقلیمی و تخریب‌های اجتماعی، اقتصادی و تاثیرات چالش گرد و غبار اشاره شد. در این خصوص همه به این نتیجه رسیدند که با توجه به چند وجهی بودن طوفان‌های ماسه و گرد و غبار، باید مشارکت بین‌المللی وجود داشته باشد.

وی افزود: پدیده‌هایی همچون گرد و غبار ما را مجاب می‌کنند که برای شناخت نقاط قوت خودمان و تقویت همکاری‌های مشترک تلاش کنیم.

هماهنگ‌کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران تاکید کرد: نیمی از پدیده‌های طبیعی از دخالت‌های انسانی نشات می‌گیرند به همین دلیل اتخاذ اقدامات قطعی در خصوص آب، خاک و اتخاذ سیاست‌هایی برای جلوگیری از تخریب خاک و ایجاد یک صندوق مالی برای تامین نیاز جهت رفع این مشکل موردی است که تمام شرکت کنندگان به آن اشاره کردند.

پریزنر در پایان تصریح کرد: گرد و غبار یک مسئله فرا مرزی است که به مشارکت جمعی همه کشور‌ها نیاز دارد تا آینده‌ای بهتر با هوای پاک و زندگی خوشحال برای مردم فراهم کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی