تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
وزش باد شدید آبدانان ایلام را درنوردید

غرب کشور گرفتار گردوخاک شد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (۱۹ شهریور) وزش باد و گردوخاک برخی مناطق کشور را فرا گرفت و شعاع دید افقی در غرب را به ۱۰۰۰ متر کاهش داد.

کد خبر: ۱۵۵۵۳۲
۱۷:۲۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲

غرب کشور گرفتار گردوخاک شد

دیدارنیوز: بر اساس آخرین گزارش‌های ارسالی از ایستگاه‌های هواشناسی کشور به سبب وزش باد و گردوخاک، شعاع دید افقی در بخش‌هایی از استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کردستان، آذربایجان غربی، همدان، مرکزی، قم و خراسان رضوی کاهش یافته است.

شدت گردوخاک در نواحی غربی کشور بیشتر از سایر مناطق گزارش شده است، به‌طوری‌که پیش از ظهر امروز (۱۹ شهریور) این پدیده شعاع دید افقی در «سرابله» در ایلام را به ۱۰۰۰، «قصرشیرین» در کرمانشاه به ۱۲۰۰، «سرآرود» در کرمانشاه به «۱۵۰۰»، سرپل ذهاب در کرمانشاه و «دره شهر» ایلام به ۲۵۰۰ و «جوانرود» کرمانشاه به ۲۰۰۰ متر کاهش داد.

وزش باد شدید با سرعت ۷۲ کیلومتر بر ساعت آبدانان ایلام را درنوردید و سبب کاهش دید افقی شد. در خوزستان نیز گردوخاک گسترده شعاع دید افقی در برخی مناطق نظیر بستان، اهواز، گتوند و صفی آباد دزفول را به ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ متر کاهش داد علاوه بر این وزش باد و گردوخاک امروز بخش‌هایی از استان لرستان را نیز فرا گرفت، به‌طوری‌که میدان دید افقی در شهر‌های «پلدختر»، «کوهدشت»، «رومشکان» و «درود» به ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ متر کاهش یافت.

از برخی ایستگاه‌های هواشناسی استان‌های تهران، البرز، زنجان، همدان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی نیز وزش باد گزارش شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی