تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.

همکاری شهرداری و وزارت دفاع برای تولید مسکن

علیرضا زاکانی، شهردار تهران درباره تفاهم‌نامه‌ همکاری میان شهرداری و وزارت دفاع گفت: حوزه شهرسازی یکی از مفاد تفاهم‌نامه با وزارت دفاع است و در همین رابطه ظرفیت‌های بسیاری بالایی در همکاری میان دو دستگاه با هدف تولید مسکن انبوه و ارزان وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۵۵۰۹
۱۰:۵۵ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲

همکاری شهرداری و وزارت دفاع برای تولید مسکن

دیدارنیوز: صبح امروز تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با هدف همکاری بیشتر میان این دو سازمان به امضاء رسید.

امروز یکشنبه نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۲- مراسم امضای تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

علیرضا زاکانی در رابطه با مفاد تفاهم‌نامه امضاء شده میان دو دستگاه اظهار کرد: ظرفیت‌های وزارت دفاع بسیار بالاست و نیاز‌های شهرداری تهران هم کاملاً مشخص است. امیدواریم بتوانیم از توان مجموعه نیرو‌های مسلح برای حل مشکلات شهر به درستی استفاده کنیم.

شهردار تهران تاکید کرد: یکی از وجوه تفاهم‌نامه امروز همکاری میان دو دستگاه در حوزه هوشمندسازی شهر تهران است، علاوه بر این در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهری نیز به دنبال گسترش همکاری با وزارت دفاع هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون آزادراه شهید شوشتری در شرق تهران نیز با همکاری شرکت‌های زیر مجموعه وزارت دفاع در حال احداث است و فاز نخست آن امسال به طول ۹.۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، زاکانی در پایان با اشاره به لزوم جهش تولید مسکن در تهران گفت: حوزه شهرسازی یکی از مفاد تفاهم‌نامه با وزارت دفاع است و در همین رابطه ظرفیت‌های بسیاری بالایی در همکاری میان دو دستگاه با هدف تولید مسکن انبوه و ارزان وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی