تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
شکست سنگین آلمان در خانه مقابل غول آسیایی

ژاپن به ژرمن‌ها رحم نکرد!

تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه در خاک آلمان، حریف بزرگ و اروپایی خود را ۴ بر یک شکست داد تا نشان دهد سطح آمادگی‌اش بسیار بالاست و به هیچ تیمی رحم نمی‌کند!

کد خبر: ۱۵۵۴۹۷
۰۸:۵۸ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲

ژراپن به ژرمن‌ها رحم نکرد!

دیدارنیوز: میزبان یورو ۲۰۲۴ در یک بازی دوستانه برابر حریف آسیایی خود تن به شکستی سنگین داد.

در چارچوب دیدار‌های دوستانه ملی، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه فولکس‌واگن شهر ولفسبورگ آلمان، تیم‌های ملی آلمان و ژاپن برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی را میهمان آسیایی با نتیجه ۴ بر یک به سود خود به پایان رساند.

اولین گل بازی توسط جونیا ایتو در دقیقه ۱۱ برای ژاپنی‌ها رقم خورد. لروی سانه در دقیقه ۱۹ گل خورده را برای ژرمن‌ها جبران کرد، اما در ادامه باز هم این سامورایی آبی بود که به گل رسید و آیاسه یوئدا در دقیقه ۲۲ دروازه میزبان یورو ۲۰۲۴ را باز کرد.

تلاش‌های آلمانی‌ها برای فرار از شکست نه تنها فایده نداشت بلکه این تیم دو گل دیگر هم دریافت کرد. این گل‌ها در دقایق ۹۰ و ۲+۹۰ به ترتیب توسط تاکوما آسانو و آئو تاناکا به ثمر رسیدند.

به این ترتیب ژاپنی‌ها که سال گذشته در جام جهانی ۲۰۲۲ آلمان را در صعود به مراحل حذفی ناکام گذاشته بودند، یک بار دیگر این تیم را شکست دادند، البته این بار سنگین‌تر و با نمایشی بهتر.

ژراپن به ژرمن‌ها رحم نکرد!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی