تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد

آماده‌باش ۲ روزه برای گرد و غبار تهران

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران تا دو روز آینده به دلیل گرد و غبار در این استان خبر داد و گفت: ضروری است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب کنند.

کد خبر: ۱۵۵۴۶۴
۱۳:۵۲ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲

آماده‌باش مدیریت بحران استان تهران

دیدارنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا دو روز آینده به دلیل گرد و غبار در این استان خبر داد.

حامد یزدی مهر، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه شرایط اضطرار پدیده گرد و غبار استان تهران که با حضور مدیرکل هواشناسی استان و سایر اعضای کارگروه در اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران برگزار شد، گفت: این جلسه با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی در استان تهران تشکیل شد و در جریان آن با موافقت اکثریت اعضا مقرر شد که تمامی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران تا روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه در آماده باش کامل قرار بگیرند.

یزدی‌مهر با بیان اینکه در زمان صدور هشدار نارنجی ضروری است که افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان از هرگونه فعالیت فیزیکی خارج از منزل اجتناب کنند افزود: از شهروندان نیز می‌خواهیم دیگر فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی در ادامه گفت: همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از ورود گردو غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندیم و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها پرهیز شود، همچنین در شرایط بروز گرد و غبار به علت بخارات حاصل از پاک کننده‌های شیمیایی و گندزدا‌ها حتی الامکان از این مواد کمتر استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: توصیه اکید مدیریت بحران در تمام اوقات بروز پدیده گرد و غبار این است که افراد از فعالیت‌های شدید بدنی مانند ورزش‌های سبک و سنگین و قدم زدن در فضای باز خودداری کنند و مصرف شیر و ماست کم چرب و میوه و سبزیجات تازه برای دفع سموم از بدن را در دستور کار قرار دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی