تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
فرمانده قرارگاه ابوذر فراجا می‌گوید مشکلی در مرز‌ها برای تردد زائران وجود ندارد

تداوم خدمات پلیس تا بازگشت آخرین زائر

سردار رضا بنی اسدی‌فر، فرمانده قرارگاه ابوذر فراجا اعلام کرد که مشکلی در مرز‌ها برای تردد زائران وجود ندارد و خدمات پلیس تا بازگشت آخرین زائر تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵۵۴۴۶
۱۰:۵۱ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲

تداوم خدمات پلیس تا بازگشت آخرین زائر

دیدارنیوز: فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی اعلام کرد: بازگشت زائران حسینی به کشور بدون هیچ مشکلی در جریان است.

سردار رضا بنی اسدی فر در این باره اظهار داشت: تدابیر پیش‌بینی شده توسط پلیس و سایر نهاد‌های دست‌اندرکار، خدمت به زوار حرم اباعبدالله‌الحسین (ع) همچنان ادامه دارد و در هیچ یک از مرز‌ها مشکل خاصی که روند تردد زائران را با اختلال روبه رو کند، وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی افزود: پلیس پیشگیری فراجا هنگام بازگشت زائران همانند مرحله رفت به کشور عراق، مدیریت لایه به لایه جمعیت را در دستور کار قرار داده است که نتایج آن نیز تاکنون مثبت ارزیابی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با حمایت مسئولان کشوری، استانی و تلاش بی‌وقفه انتظامی کشور تمام شرایط پذیرایی از زائران از جمله مکان‌های مناسب برای اقامت موقت آن‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال این عزیزان به شهرهای‌شان مهیا شده است بنابراین زائران بعد از ورود به میهن اسلامی از عجله خصوصا رانندگی با شتاب خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه در حال حاضر بازگشت زوار حرم حسینی بدون هیچ مشکل امنیتی در جریان است، تصریح کرد: بازگشت زائران حرم حسینی چند روز پیش از اربعین حسینی آغاز شده و این موج بازگشت همچنان ادامه دارد و انتظامی کشور امنیت زائران را تا بازگشت آخرین نفر عهده دار است.

وی خطاب به زائرانی که با خودرو‌های شخصی به مرز‌ها مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در پلیس پیشگیری با مراقبت‌های شبانه روزی از پارکینگ‌های بزرگ اربعین تلاش کرده اند از دست اندازی افراد سودجو به اموال آن‌ها مراقبت کنند بنابراین به صاحبان خودرو‌های شخصی توصیه و تاکید می‌کنیم ضمن همکاری با کارکنان انتظامی، هنگام تحویل گرفتن خودروی خود از پارکینگ ضمن بردباری، حقوق یکدیگر را رعایت کنند و قبل از حرکت نیز به اندازه کافی استراحت و به توصیه‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی پلیس در این خصوص توجه کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار بنی اسدی فر با ابراز خرسندی از رضایت زائران، مسئولان و شهروندان از موفقیت پلیس در تامین نظم و امنیت آیین پیاده روی اربعین حسینی (ع) گفت: تمام ظرفیت، امکانات، تجهیزات و کارکنان به‌کارگیری شده در ماموریت اربعین حسینی تا بازگشت آخرین دلداده حسینی در خدمت زائران خواهند بود.

ستاد مرکزی اربعین نیز ضمن درخواست از زائران برای تسریع در بازگشت به کشور اعلام کرد: تا ساعت ۶ صبح امروز، بیش از ۴ میلیون زائر به عراق سفر کردند و ۳ میلیون و ۴۹۰ هزار نفر نیز به کشور بازگشته‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی