تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ادعای اوکراین درباره پرواز هواپیمای ایرانی در کریمه؛ پویا ایر تکذیب کرد

در حالی که برخی رسانه‌های اوکراینی به نقل از سایت «فلایت رادار ۲۴» مدعی شدند که یک هواپیمای ترابری نظامی ایرانی (ایلوشن ۷۶) از شبه جزیره کریمه پرواز کرده است، شرکت هواپیمایی پویا این خبر را تکذیب و اعلام کرد: این هواپیما طی ۴۸ ساعت گذشته در فرودگاه مهرآباد پارک بوده و پروازی نداشته و اساسا چنین موضوعی از اساس کذب محض بوده و انجام چنین پروازی کاملا نشدنی نیست.

کد خبر: ۱۵۵۴۱۵
۱۰:۱۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲

ترابری

دیدارنیوز: برخی گزارش‌ها از پرواز یک هواپیمای ترابری ایرانی از فرودگاه نظامی شبه جزیره کریمه حکایت اما ایران این موضوع را تکذیب کرد.

رسانه‌های اوکراینی به نقل از سایت «فلایت رادار ۲۴» که مسیر هواپیما‌ها را ردیابی می‌کند اعلام کردند که یک هواپیمای ترابری نظامی ایرانی (ایلوشن ۷۶) از شبه جزیره کریمه پرواز کرده است. طبق این گزارش‌ها این هواپیما در فرودگاه سیمفروپل که از زمان آغاز تهاجم روسیه به اوکراین روی پرواز‌های غیرنظامی بسته شده، پرواز کرده است.

این رسانه‌ها گفتند که روس‌ها پهپاد‌های انتحاری ایران را از این شبه جزیره بر فراز سرزمین اصلی اوکراین پرتاب می‌کنند.

طبق ردیابی سایت «فلایت رادار ۲۴» این هواپیما از ساعت ۱۸ روز گذشته به وقت اروپای شرقی پس از ترک کریمه بر فراز دریای سیاه پرواز می‌کرد.

برخی منابع اوکراینی نیز مدعی شده‌اند که این هواپیما از تهران به مقصد مسکو بلند شده و از مسکو به مقصد نامعلومی پرواز کرده است.

رسانه‌های اوکراینی این هواپیما را متعلق به شرکت پویا ایر معرفی کرده‌اند.

با این حال چند ساعت پس از انتشار این خبر شرکت هواپیمایی پویا پنجشنبه شب در یک اطلاعیه فوری مدعی هک سایت فلایت رادار شد و گفت: «طی اخبار کذب به استناد هک سایت فلایت رادار شاهد هستیم بر اساس خط خبری برنامه ریزی شده توسط شبکه‌های معاند و سایر جیره خواران مرتبط، به تناوب اعلام می‌شود هواپیمای ایلوشین ۷۶ هواپیمایی پویا به شماره ثبت EP-PUS در حال پرواز بر فراز منطقه پرواز ممنوع شبه جزیره کریمه در حال کمک رسانی به نیرو‌های روسیه است در حالی که این هواپیما طی ۴۸ ساعت گذشته در فرودگاه مهرآباد پارک بوده و پروازی نداشته و اساساً چنین موضوعی از اساس کذب محض بوده و انجام چنین پروازی کاملا نشدنی نیست.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی