تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بایدن کاخ سفید را ترک می‌کند؟ هریس اعلام آمادگی کرد!

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به جانشینی رئیس کاخ سفید اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: ۱۵۵۴۰۱
۱۱:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲

بایدن کاخ سفید را ترک می‌کند؟ هریس اعلام آمادگی کرد!

 

دیدارنیوز سرویس بین‌الملل: به گزارش آسوشیتد پرس، «کاملا هریس»، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا نسبت به جانشینی رئیس کاخ سفید اعلام آمادگی کرد.

وی طی مصاحبه‌ای با آسوشیتد پرس گفت که اگر «جو بایدن»، رئیس‌جمهوری آمریکا از سمت خود کناره‌گیری کند، آماده است که جای او را بگیرد.

هریس گفت: «جو بایدن مشکلی نخواهد داشت بنابراین این‌ها همش در حد فرضیه است.»

وی افزود: «رئیس‌جمهور به هر کدام از ما برای وضعیت اضطراری وظایفی را محول کرده و من از این قضیه مستثنی نیستم.»

به گزارش دیدار؛ جو بایدن، یا جوزف رابینت بایدن جونیور (به انگلیسی: Joseph Robinette Biden Jr. زادهٔ ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲)، سیاستمدار آمریکایی است که به‌عنوان چهل و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مشغول به کار است. او که یک دموکرات است، پیشتر از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما چهل و هفتمین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶ سال ایالت دلاور را به‌عنوان یکی از سناتور‌های ایالات متحده آمریکا نمایندگی کرد.

بایدن که پا به ۸۱ سالگی می‌گذارد، تا کنون نشان داده برای انجام امور اجرائی و مسئولیت‌های خود تعادل ندارد و بار‌ها رسانه‌ها رفتار‌های عجیبی از او ثبت و منتشر کرده‌اند. آخرین مورد ترک یک سالن قبل از اهدای لوح یا مدال به یک افسر آمریکایی بود. به همین دلیل رسانه‌ها سوژه خوبی پیدا کرده‌اند که درباره او بگویند و بنویسند و منتشر کنند.  

بااستفاده  از  خبر  ایلنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی