تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جنجال در فوتبال اسپانیا ادامه دارد

شکایت جنی هرموسو؛ «روبیالس» راه فرار ندارد!

پس از اقدام جنجالی و نامتعارف لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا پای سکوی قهرمانی تیم ملی زنان این کشور، جنی هرموسو از روبیالس شکایت کرده و به نظر می‌رسد که رئیس جنجالی راه فراری ندارد و احتمالا با اتهامات جنایی روبرو می‌شود.

کد خبر: ۱۵۵۳۹۴
۱۹:۳۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

شکایت جنی هرموسو؛ «روبیالس» راه فرار ندارد!

دیدارنیوز: جنیفر هرموسو، فوق‌ستاره تیم ملی زنان اسپانیا به دلیل اقدام نامتعارف لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از فینال جام جهانی زنان، شکایتی قانونی کرده است.

روبیالس پس از پیروزی ۱ بر صفر اسپانیا مقابل انگلیس، حرکتی نامتعارف برابر هرموسو داشت اما می‌گوید این اقدامش توافقی بوده است.

به نقل از العربیه، «فیفا» در اواخر ماه اوت گذشته علیه روبیالس پرونده انضباطی تشکیل داد و اعلام کرد که به دلیل انجام تحقیقات، او به مدت ۹۰ روز از کلیه فعالیت‌های ملی و بین‌المللی فوتبال محروم شده است.

این شکایت به این معنی است که روبیالس ۴۶ ساله ممکن است با اتهامات جنایی روبرو شود.

در همین راستا، کاپیتان‌های تیم ملی مردان اسپانیا نیز روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای ضمن انتقاد از «رفتار ناشایست» لوئیس روبیالس همبستگی خود را با تیم ملی زنان اسپانیا اعلام کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی