تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تیم عنایتی با پیروزی استارت زد

برد دلچسب تیم امید در ازبکستان

تیم فوتبال امید کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله گروهی مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا، برابر هنگ کنگ به میدان رفت و با ۳ گل به برتری رسید تا برد دلچسبی را رقم بزند.

کد خبر: ۱۵۵۳۸۶
۱۷:۳۸ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

برد دلچسب تیم امید در ازبکستان

دیدارنیوز: تیم فوتبال امید ایران اولین گام از بازی‌های مرحله گروهی مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا را با پیروزی آغاز کرد.

تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (چهارشنبه) در نخستین دیدار از گروه E مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا در ازبکستان به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت.

امین حزباوی (۲)، محمد قربانی (۴۴) و اللهیار صیادمنش (۸۸) زننده گل‌های ایران در این بازی بودند که در ورزشگاه لوکوموتیو تاشکند ازبکستان برگزار شد.

شاگردان عنایتی با وجود زدن سه گل موقعیت‌های زیادی را از دست دادند و در برخی دقایق نیز، بازیکنان به کار‌های انفرادی روی می‌آوردند.

تیم ایران از ساعت ۱۵:۳۰ شنبه هجدهم شهریور ماه در دومین بازی‌اش در این مرحله از مسابقات به مصاف افغانستان می‌رود. سومین بازی ایران در این گروه برابر ازبکستان خواهد بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی