تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مشارکت هلال احمر برای پوشش امدادی جاماندگان اربعین

فتحی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت با حضور بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی خبر داد.

کد خبر: ۱۵۵۳۶۶
۱۰:۴۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

مشارکت ۳۰۰ نیروی هلال احمر برای پوشش امدادی جاماندگان اربعین

دیدارنیوز: شاهین فتحی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سالار شهیدان اظهارکرد: مراسم جاماندگان اربعین حسینی طبق رسم سال‌های اخیر با حضور آحاد مردم در شهر و شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود و جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم، در کنار دیگر نهاد‌های امدادی، خدمات خود را به هموطنان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، تیم‌های عملیاتی هلال احمر استان تهران در پایتخت و شهرستان‌های استان تهران در مسیر‌های از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت تا در صورت لزوم به هموطنان امدادرسانی کنند.

فتحی بیان کرد: بالغ بر ۳۰۰ نیروی عملیاتی شامل پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران کادر و داوطلب در شهر تهران از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ۲۰۰ نیرو در مسیر‌های مشخص شده در شهرستان‌های استان تهران، پوشش امدادی مراسم امسال را در سراسر استان تهران بر عهده دارند.

به نقل از رسانه جمعیت هلال احمر استان تهران؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: ۲۶ خودروی عملیاتی از جمله خودرو فرماندهی، آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، خودروی عملیات نجات و موتورلانس در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مستقر خواهند شد تا برای خدمت رسانی جمعیت هلال احمر به هموطنان به کار گرفته شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی