تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سریال شکایت باشگاه‌های ایرانی علیه تیم ساکت و مورایس

پیکان: بازی با سپاهان باید ۳ بر صفر شود!

پس از باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور، حالا نوبت پیکان است تا با شکایت از سپاهان و اعتراض به عدم رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها خواستار تغییر نتیجه بازی با این تیم شود!

کد خبر: ۱۵۵۳۵۲
۲۰:۲۴ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲

پیکان: بازی با سپاهان باید ۳ بر صفر شود!

دیدارنیوز: نامه شکایت باشگاه پیکان علیه باشگاه سپاهان به سازمان لیگ ارسال شد.

تسنیم نوشت: «خودروسازان در هفته چهارم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان به میدان رفتند و با اینکه بازی خوب و روانی را در نیمه نخست ارائه دادند، اما در نیمه دوم اسیر حریف قدرتمند خود شدند و سه امتیاز را به این تیم اصفهانی تقدیم کردند.

با این حال، پس از آن که سریال شکایت‌ها علیه باشگاه سپاهان در خصوص نقض ماده ۵۱ آغاز شد، مدیران باشگاه پیکان هم دست به کار شدند و نامه شکایت خود از سپاهان را به سازمان لیگ و سایر نهاد‌ها ارجاع دادند.

پیکان در نامه خود به موضوع نقض ماده ۵۱ مقررات انضباطی که رعایت کلیه الزامات مندرج در کلیه دستورالعمل‌ها را عین قانون دانسته، اشاره داشته و از سازمان لیگ درخواست کرده با توجه به اینکه تیم اصفهانی، با انعقاد قرارداد‌هایی بیش از سقف تعیین شده، قانون را دورزده، نتیجه دیدار با سپاهان تغییر کرده و ۳ بر صفر به سود پیکان با رای کمیته انضباطی شود.

پس از باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور، حالا پیکان چهارمین رقیب این فصل سپاهان است که در اعتراض به عدم رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها، علیه این تیم اصفهانی دست به شکایت برده و امیدوار است با رای کمیته انضباطی، نتیجه دیدارشان تغییر کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی