تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
عطایی مطرح کرد

عبادی‌پور از تیم‌ملی خط نخورده!

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال مردان کشورمان پس از نتایج ضعیف اخیر تحت فشار است، اما با این حال می‌گوید که مقصر اصلی شکست من هستم و میلاد عبادی پور با وجود غیبت در لیست تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هانگژو، خط نخورده است.

کد خبر: ۱۵۵۳۲۴
۱۲:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲

عطایی

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی والیبال می‌گوید میلاد عبادی‌پور از تیم ملی خط نخورده است و در صورت آمادگی تیم ملی را همراهی می‌کند.

بهروز عطایی در نشست خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی برای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و توقع آن‌ها این بود که با تمام توان در مسابقات حاضر شویم، اما با توجه به اینکه فشار مسابقات در رشته والیبال بالا است و شاید والیبال قصد نداشت با تمام توان در این مسابقات شرکت کند، اما تابع تصمیم و توقع وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

وی افزود: امیدوار هستیم با شرایط خوبی در مسابقات حاضر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص خط خوردن میلاد عبادی‌پور و اختلاف بین عبادی پور و موسوی، عنوان کرد: مجاری اطلاعاتی خود را به ما نیز بگویید. هیچ اختلافی بین بازیکنان نیست. عبادی پور دچار مصدومیت سنگین طی یکسال گذشته شد و این آسیب تا ۴۰ روز قبل از بازی‌های قهرمانی آسیایی نیز همراه میلاد بود و به شرایط ایده‌آل نرسید. توقع جامعه والیبال حضور قدرتمند عبادی پور در تمامی مسابقات است. بازیکنی را خط نزده‌ایم و ترکیب ۳۰ نفره داریم که در مقاطع مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنیم و نظر شخصی من این است که دو تیم ملی داشته باشیم. میلاد در کنار ما خواهد بود و از بزرگان والیبال است و رابطه پدر و پسری با وی دارم و رابطه مربی بازیکنی نداریم. قطعا در آینده عبادی‌پور در کنار ما خواهد بود.

مطلب مرتبط:

لیست تیم‌ملی والیبال؛ عبادی‌پور خط خورد

عطایی در خصوص اینکه آیا عبادی‌پور در انتخابی المپیک تیم ملی را همراهی می‌کند یا خیر؟ گفت: برای انتخابی المپیک بعید می‌دانم، اما در صورت آماده بودن در کنار ما خواهد بود. والیبال یک رشته گروهی است و بازیکن بزرگی مثل عبادی پور و موسوی باید در بهترین وضعیت در اختیار تیم ملی باشند. عملکرد ما در دریافت در قهرمانی آسیا خوب نبود و باید با بهترین شرایط در مسابقات حضور یابیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد ترکیب تیم ملی با بیان اینکه احتمالا ژاپن با تیم دوم خود به بازی‌های آسیایی می‌آید، گفت: ژاپنی‌ها در سطح کلاس جهانی هستند و یک برنامه ریزی ۸ تا ۹ ساله داشته‌اند و الان بالاتر از تیم‌های قدرتمند دنیا و در رتبه پنجم دنیا قرار دارند.

عطایی با بیان اینکه تیم ملی متحد و منسجمی هستیم که مدتی است خوب بازی نمی‌کند، گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین شرایط را داشته باشیم. قطعا مقصر اصلی شکست من هستم و بنده و تیم همراه من تلاش می‌کند شرایط را تغییر دهد و باید نگرانی باخت در ابتدای کار در تیم از بین برود. بحث تاکتیکی و تکنیکی نداریم و باید به خود باوری برسیم که می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی درخصوص تقویت کادرفنی، کاریزماتیک بودن شخصیتش و این که حرف فرد دیگری را قبول ندارد، گفت: فقط یک توتولو مربی خارجی ما بود. من به عنوان یک دستیار می‌خواستم از او استفاده کنم، ولی نگاه او متفاوت بود و اختلاف شخصی نداشتیم. درخصوص تقویت کادرفنی هم بگویم که اساسا من با ادبیات کلمه مربی گارد دارم، چون ما صحبت از دستیار می‌کنیم و من به کمک مربی نیاز دارم.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: متاسفانه در این برهه مربیان خوب مشغول کار هستند و پاول هم قراردادش تا پایان لیگ ملت‌ها بود. در نهایت باشگاه فشار آورد که او برگردد. ما هیچ وقت با کادری که بتواند کمک کند مشکلی نداریم.

عطایی در مورد اینکه نگرانی‌هایی در خصوص باخت به تیم دوم ژاپن در بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد، اظهار کرد: به همه رقبا احترام می‌گذاریم و تیم دوم ژاپن هم قدرتمند خواهد بود و رقیب ما در بازی‌های آسیایی، چین، قطر و ژاپن هستند و نسبت به آن‌ها شناخت داریم. سعی می‌کنیم از مقام قهرمانی خود دفاع کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی