تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اتفاق بد برای «سردار»؛ از اروپا خبری نیست!

باشگاه رم ایتالیا پس از محدودیت‌های تعیین شده از سوی کمیته فیرپلی مالی یوفا، مجبور شد نام سردار آزمون و یک بازیکن دیگر را از لیست اروپایی خود خط بزند.

کد خبر: ۱۵۵۳۱۵
۱۰:۲۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۲

اتفاق بد برای «سردار»؛ از اروپا خبری نیست!

دیدارنیوز: سردار آزمون و راسموس کریستنسن، دو بازیکن جدید آ. اس. رم برای مسابقات اروپایی از فهرست خط خوردند.

باشگاه رم این تصمیم را پس از محدودیت‌های تعیین شده از سوی کمیته فیرپلی مالی یوفا و در توافق با این نهاد اداره کننده فوتبال اروپا گرفت.

پارسال این قرعه به نام اولا سولباکن افتاد و امسال سردار آزمون و کریستنسن؛ سرنوشت عجیب برای دو ستاره تازه وارد رم؛ باشگاهی که نمی‌تواند از ۱۰۰ درصد ورودی‌های جدید پس از بازار نقل و انتقالات استفاده کند.

بدیهی است که وینگر راست دانمارکی و مهاجم ایرانی هیچ مشکلی در عقد قرارداد با رم نداشتند، اما باشگاه رم برای مطابقت با برنامه اعمال شده فیرپلی مالی باید از دستورالعمل یوفا پیروی می‌کرد؛ همانطور که یکسال پیش هم این کار را انجام داد. آن‌ها باید تراز نقل و انتقالاتی خود را ترمیم می‌کردند؛ پارامتری که باشگاه قرمز و زرد را ملزم می‌کند تا هزینه‌های بازیکنانش را به فرمول مدنظر یوفا برساند.

در حال حاضر در فهرست مهاجمان رم، تامی آبراهام، روملو لوکاکو و پائولو دیبالا حضور دارند و سردار از این جمع خط خورده است که این یک خبر شوک آور برای مهاجم ایرانی رم محسوب می‌شود.

لیست ارسالی بازیکنان رم برای مسابقات لیگ اروپا به شرح زیر است:

دروازه بانان: روی پاتریسیو، مایل سویلار، پیترو بوئر

مدافعان: زکی چلیک، ریک کارزدورپ، ماراش کومبولا، دیگو یورنته، جیانلوکا مانچینی، ایوان ندیکا، کریس اسمالینگ، لئوناردو اسپینازولا

هافبک‌ها: هوسم آئوار، ادواردو بووه، برایان کریستانته، ریکاردو پاگانو، لئاندرو پاردس، لورنزو پلگرینی، رناتو سانچس، نیکولا زالوسکی

مهاجمان: تامی آبراهام، آندره آ بلوتی، پائولو دیبالا، استفان الشراوی، روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی