تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تراژدی در معدن طزره با مرگ ۶ کارگر

استاندار سمنان از پیدا شدن پیکر جان باختگان معدن رزمجاه طزره خبر داد و گفت: متاسفانه ۶ کارگر در این حادثه جان باختند.

کد خبر: ۱۵۵۲۲۸
۰۸:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: پیکر جان‌باختگان حادثه معدن رزمجاه طزره در دامغان پیدا شد.

سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در حاشیه عملیات جست جو برای نجات احتمالی افراد محبوس در معدن طزره دامغان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۹:۳۰ روز گذشته (یکشنبه) به وقوع پیوست، ابراز داشت: علت این انفجار تجمع گاز در یکی از تونل‌های معدن شرکت البرز شرقی بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بر اثر انفجار، معدن دچار ریزش شد و تعدادی افراد در آن گیر افتادند، افزود: از همان ساعات اولیه تلاش برای دسترسی به محبوس شدگان ادامه یافت.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در کمتر از ۱۰ ساعت با تلاش عوامل امدادی راه دسترسی به این افراد بازگشایی شد، ابراز داشت: پیکر جان باختگان حادثه از ساعات ابتدایی بامداد دوشنبه پیدا شد.

هاشمی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار، تصریح کرد: متأسفانه شش نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: تعدادی افراد نیز دچار مسمومیت استنشاق گاز نیز توسط اورژانس و هلال احمر در همان محل درمان شدند.

بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزائیان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی صفت جانباختگان حادثه انفجار معدن بوده‌اند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی