تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در روز وداع حامد حدادی رقم خورد

ایران ۷۳ - ۸۱ لبنان؛ شکست‌های سریالی!

تیم ملی بسکتبال مردان کشورمان جام جهانی ۲۰۲۳ را با ۵ شکست متوالی به پایان رساند تا آماری ضعیف برای هاکان دمیر و آسمان‌خراش‌های ایرانی رقم بخورد.

کد خبر: ۱۵۵۱۶۱
۱۹:۰۷ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲

ایران ۷۳ - ۸۱ لبنان؛ شکست‌های سریالی در روز وداع «حامد»

دیدارنیوز: تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود از جام جهانی ۲۰۲۳ مغلوب لبنان شد تا مسابقات را بدون پیروزی ترک کند.

تیم ملی ایران در پنجمین و آخرین دیدار خود از جام جهانی ۲۰۲۳ از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در جاکارتا به مصاف لبنان رفت و با نتیجه ۸۱ بر ۷۳ شکست خورد.

هاکان دمیر برای شروع بازی از پیتر گیرگوریان، بهنام یخچالی، حامد حدادی، ارسلان کاظمی و محمد امینی استفاده کرد که برای نخستین بار بود حدادی در ترکیب شروع کننده قرار می‌گرفت. تلاش ملی‌پوشان ایران به جز محمدی امینی برای کسب امتیاز در کوارتر نخست ناکام بود و شوت‌های ۳ امتیازی بازیکنان لبنان به خوبی وارد سبد می‌شد. نتیحه این کوارتر ۲۰ بر ۱۳ به سود لبنان بود.

هر دو تیم در کوارتر دوم، بازی تهاجمی‌تر انجام دادند، اما باز هم سهم لبنان، بیشتر از ایران بود. شاگردان دمیر در این کوارتر ۲۳ بر ۲۸ مغلوب شدند تا نتیجه نیمه نخست ۴۸ بر ۳۶ به سود لبنان باشد.

تیم ایران در کوارتر سوم، دفاع بهتری انجام داد، ولی در کسب امتیاز چندان موفق نبود. نتیجه کوارتر سوم نیز ۱۴ بر ۱۳ به سود لبنان ثبت شد.

تلاش ملی‌پوشان ایران در کوارتر چهارم برای کم کردن فاصله امتیازات تا حدودی مثمر ثمر بود. نتیجه کوارتر پایانی ۲۴ بر ۱۹ به نفع ایران و نتیجه بازی ۷۳ بر ۸۱ به سود لبنان بود.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۳ با هدایت سرمربی ترکیه‌ای خود، ۵ شکست مقابل تیم‌های برزیل، ساحل عاج، اسپانیا، فرانسه و لبنان به دست آورد.

به نقل از دیدارنیوز، حامد حدادی، اسطوره بسکتبال کشورمان در پایان این مسابقه از تیم ملی خداحافظی کرد و مورد تمجید بازیکنان تیم ملی ایران و لبنان قرار گرفت.

ایران ۷۳ - ۸۱ لبنان؛ شکست‌های سریالی در روز وداع «حامد»

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی