تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مانع بزرگ بین قرارداد آل‌کثیر و سپاهان چیست؟

آخرین وضعیت «عیسی»

عیسی آل‌کثیر، مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس پس از انتقالش به سپاهان و سپری شدن ۴ هفته از آغاز لیگ برتر هنوز نتوانسته برای تیم مورایس به میدان برود؛ اتفاقی که مسوول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دلیل آن را مشکلاتی در بحث قرارداد‌های سال دوم این تیم می‌داند.

کد خبر: ۱۵۵۱۲۲
۱۰:۲۲ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲

آخرین وضعیت «عیسی»

دیدارنیوز: باشگاه سپاهان سقف بودجه این فصل را رعایت کرده و منتظر صدور کارت بازی دو بازیکن جدیدش است.

تیم فوتبال سپاهان در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر به دلیل عدم ثبت قرارداد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو در سازمان لیگ نتوانسته از این دو خرید جدیدش استفاده کند و ژوزه مورایس این نفرات را در اختیار نداشته، اما بحث اصلی درباره پرونده این دو نفر کمی پیچیده و البته جالب توجه شده است.

فرشید طاهری، مسؤول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره به شبکه ورزش گفت: عیسی آل‌کثیر و دابو با باشگاه سپاهان قرارداد دارند و درخواست صدور کارت بازی برای آن‌ها داده شده، اما بخاطر مشکلات بحث سقف بودجه، پس از بررسی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ما اعلام خواهد شد که این دو بازیکن اجازه بازی خواهند داشت یا خیر و طبق همان، کارت صادر می‌شود.

او در خصوص اینکه اگر کارت بازی این دو بازیکن صادر نشود چه اتفاقی می‌افتد، اظهار کرد: این دو بازیکن با باشگاه سپاهان قرارداد بسته‌اند و نقل و انتقالات هم به پایان رسیده است. از سوی دیگر تیم‌ها می‌توانند تا نیم‌فصل فقط بازیکنانی را به‌عنوان سهمیه فیفا جذب کنند که یار آزاد بوده و همچنین آن باشگاه جای خالی در لیست خود لحاظ کرده باشد.

مسؤول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در اظهار نظری جالب عنوان کرد: سقف بودجه باشگاه سپاهان برای این فصل (با وجود اضافه کردن آل‌کثیر و دابو) رد نشده، ولی مشکلاتی در بحث قرارداد‌های سال دوم این تیم وجود دارد که مانع از صدور کارت بازی آن‌ها شده است.

طاهری یادآور شد: مشکلات بودجه فصل دوم باشگاه سپاهان در این بین وجود دارد که کارگروه نقل و انتقالات، پرونده این باشگاه را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده تا بررسی شود و پس از آن، نتیجه را به ما بگویند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای مثال قرارداد این بازیکنان در سال دوم سه برابر شده و از سقف مدنظر بالا زده است، عنوان کرد: بله، همین بحث سال دوم وجود دارد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی