تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
چرا طارمی به میلان نرفت؟

ماجرای عجیب انتقال نافرجام!

در حالی که همه چیز برای انتقال جذاب مهدی طارمی به میلان آماده بود، اما در آخرین ساعات نقل و انتقالات اروپا این انتقال مهم بهم خورد و مهاجم ایرانی در پورتو ماندنی شد. ظاهرا واسطه‌ها در این انتقال نافرجام نقش بزرگی داشته‌اند!

کد خبر: ۱۵۵۱۱۰
۰۸:۳۱ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲

ماجرای عجیب انتقال نافرجام

دیدارنیوز: ظاهرا پورتو افرادی را به عنوان نماینده طارمی به میلان معرفی کرده است.

حاشیه‌های انتقال نافرجام و بی‌نتیجه مهدی طارمی به میلان ادامه دارد. در حالی که پیش‌تر خبر رسیده بود با وجود توافق ۲ باشگاه، زیاده‌خواهی بازیکن و مدیربرنامه‌هایش منجر به لغو قرارداد شده، حالا پدرو پینتو، مدیر برنامه‌های طارمی می‌گوید میلان با او هیچ تماسی نگرفته و تمام مدت در حال مذاکره با افرادی اشتباه بوده! ۲ باشگاه بر سر پرداخت ۱۵ میلیون یورو در ازای انتقال طارمی به سن سیرو به توافق رسیدند. انتظار می‌رفت توافق شخصی خیلی زود حاصل شود، اما واسطه‌های پرتعداد روند مذاکره را پیچیده کردند تا مهاجم تیم ملی ایران همچنان در پورتو بماند.

اسکای اسپورت ایتالیا پیشتر گزارش داده بود واسطه‌های قرارداد رقم درخواستی اولیه خود را ۲ یا ۳ برابر کرده بودند؛ موضوعی که روسونری آن را برنتافت و قید مهاجم ایرانی را زد؛ موضوعی که منجر به بحث در مورد عملکرد طارمی و مقایسه این اتفاق با انتقال عجیب او به ترکیه در سال‌های نخست دوران حرفه‌ایش شد.

پدرو پینتو، مدیر برنامه‌های طارمی، اما نظر دیگری دارد: «میلان هیچ صحبتی با من نکرد. بازیکن به آن‌ها اخطار داد در حال مذاکره با فرد اشتباهی هستید، اما آن‌ها ۲ سال اینگونه به مذاکرات ادامه دادند.» به نظر می‌رسد باشگاه پورتو واسطه‌هایی را از جانب طارمی برای مذاکره فرستاده و عدم توافق بر سر دستمزد بازیکن به همین دلیل بوده.

پینتو می‌گوید دستمزد پیشنهادی میلان بسیار پایین بود و سهم واسطه‌ها هیچ تأثیری در لغو قرارداد نداشته. «دستمزد پیشنهادی هیچ تناسبی با ارزش بازیکن نداشت. ما حتی به مرحله بحث بر سر سهم مدیر برنامه هم نرسیدیم. میلان اگر مدعی است چنین اتفاقی رخ داده باید مدارکش را ارائه دهد.» او در مورد روند مذاکره گفته: «بعد از توافق ۲ باشگاه، روسونری با طارمی تماس گرفت و او هم نماینده خود را همان موقع معرفی کرد. من نمی‌دانم چرا آن‌ها به مذاکره با افراد اشتباه ادامه دادند.» او با انتقاد از رفتار پورتو گفته: «برای من قابل توضیح نیست. هیچ باشگاهی در هیچ جای جهان برای بازیکنش مدیر برنامه انتخاب نمی‌کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی