تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اوکراین خبر داد

افزایش حملات پهپادی و انتقال جنگ به خاک روسیه

میخایلو پودولیاک، مشاور رئیس‌جمهوری اوکراین از افزایش حملات پهپادی به داخل خاک روسیه خبر داد و گفت: حملات اخیر نشان داد که جنگ در اوکراین به تدریج به داخل خاک روسیه منتقل می‌شود.

کد خبر: ۱۵۵۱۰۹
۰۸:۱۵ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۲

افزایش حملات پهپادی به خاک روسیه

دیدارنیوز: یک مقام ارشد اوکراین روز جمعه گفت که حملات پهپادی به داخل خاک روسیه افزایش خواهد یافت.

میخایلو پودولیاک، مشاور رئیس‌جمهوری اوکراین افزود حملات اخیر نشان داد که جنگ در اوکراین به تدریج به داخل خاک روسیه منتقل می‌شود. مشاور ولودیمیر زلنسکی همچنین انجام هرگونه مذاکره صلح را فعلا منتفی دانست.

وی افزود که مذاکره صلح با مسکو در شرایط کنونی به معنای «تسلیم» اوکراین و کشور‌های دموکراتیکی است که از کی‌یف حمایت می‌کنند.

اطلاعات ارتش اوکراین روز جمعه اعلام کرد که حمله پهپادی اخیر به فرودگاه پسکوف در شمال غربی روسیه از داخل خاک این کشور انجام شد.

میخایلو پودولیاک در مورد حملات پهپادی روسیه به کشورش نیز گفت: «حملات پهپاد‌های ناشناس از داخل خاک فدراسیون روسیه رو به افزایش است و شمار این حملات باز هم افزایش خواهد یافت.»

حملات پهپادی به داخل خاک روسیه طی هفته‌های گذشته به شکل چشمگیری افزایش یافته است. روسیه چند شب پیش شاهد حمله پهپادی به شش منطقه مختلف در خاک خود بود.

کی‌یف هرچند به طور علنی مسئولیت این حملات پهپادی را برعهده نمی‌گیرد، اما اغلب از انجام آن‌ها ابراز خشنودی می‌کند.

ولودیمیر زلنسکی روز پنجشنبه از استفاده از سلاح جدید ساخت کشورش با بُرد ۷۰۰ کیلومتر تمجید کرده بود. این در حالی است که فاصله مرز اوکراین با فرودگاه پسکوف که مورد حملات پهپادی قرار گرفت نیز حدود ۷۰۰ کیلومتر است.

کشور‌های غربی حامی اوکراین از این کشور خواسته بودند تا از سلاح‌هایی که تحویل می‌گیرد برای حمله به داخل خاک روسیه استفاده نکند. آن‌ها البته تاکید می‌کنند که کی‌یف اجازه استفاده از سلاح‌های خودش را برای حمله به اهداف نظامی در داخل خاک روسیه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی