تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
لیست جدید تیم ملی و چالش‌هایش؛

قدوس برگشت، سرلک معاف شد

فهرست جدید تیم ملی ایران برای روزهای فیفا در شهریور ماه و بازی دوستانه با دو تیم بلغارستان و آنگولا امروز توسط امیر قلعه‌نویی معرفی شد.

کد خبر: ۱۵۵۱۰۵
۱۵:۵۹ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲

قدوس برگشت، سرلک معاف شد

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: انتشار فهرست تیم ملی فوتبال ایران همیشه با حواشی و نکته‌هایی همراه است و با توجه به نزدیک‌تر شدن بازی‌های آسیایی و تشکیل تیم ملی امید ایران، به نظر می‌آید امیر قلعه‌نویی نیز با ملاحظات خاصی سعی کرده لیست جدید خود را اعلام کند. فهرستی که تحت تاثیر چهار هفته اول لیگ برتر نیز هست و در عین حال نگاه ویژه‌ای هم به بازیکنان لژیونر شده تا اردوی بعدی تیم ملی با حداکثر بازیکنان تشکیل شود.

لیست جدید نکاتی دارد که در ادامه با هم مرور می‌کنیم.

بازگشت به تیم ملی

شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال سپاهان، بار دیگر به جمع ملی‌پوشان بازگشته و تیم ملی را در اردوی پیش رو همراهی خواهد کرد. حضور مغانلو در شرایطی اتفاق افتاده که سردار آزمون که به تازگی به تیم رم پیوسته در این اردو حاضر نیست و گفته شده سردار مصدوم است اما در رروزهای اخیر خبرنگار ایتالیایی هم مدعی شده بود که مهاجم ایرانی رم به مورینیو قول داده که در اردوهای آمادگی جام ملت‌ها حاضر نخواهد شد!

سرلک سرباز نمی‌شود

خط خوردن سرلک از لیست قبلی امیر قلعه‌نویی برای تورنمنت کافا سبب شد او پس از پایان فصل مشمول خدمت سربازی بشود و حتی نظام وظیفه اول شهریورماه را به عنوان تاریخ اولیه اعزامش منتشر کرد ولی با دعوت امیر قلعه نویی فعلا برگه معافیت در جیب لک هست.

کنعانی خط خورده اخلاقی

مدافع پر حاشیه پرسپولیس در لیست جدید تیم ملی جای ندارد! پیش از این هم امیر قلعه نویی عنوان کرده بود برخی از بازیکنان به دلایل غیر فنی در اردوی جدید شرکت ندارد. علت  خط خوردن کنعانی زادگان به اتفاقات دقایق پایانی بازی ایران-ازبکستان در فینال کافا برمی‌گردد که رفتارهای ناشایستی در زمین انجام داد .

دوباره قدوس

سامان قدوس که عدم حضورش در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با سرمربیگری کی‌روش شایعات خداحافظی زودهنگام با پیراهن این تیم را مطرح کرده بود حالا دوباره به تیم ملی دعوت شده است. به این ترتیب بار دیگر سامان قدوس هافبک برنتفورد را در لباس ملی می بینیم.

قایدی دعوت نشد

در لیست جدید غیبت مهدی قائدی هم به چشم می‌خورد. هافبک خلاق و البته سابق استقلال که در حال حاضر در اتحاد کلبا بازی می کند و در این تیم هم همچون استقلال عملکرد قابل قبول و گلزنی‌های به موقعی دارد و فصل قبل نیز حضور موفقی در لیگ برتر داشت.

امیری به جای حاج صفی

در دوره‌های قبل همیشه این انتقاد به لیست تیم ملی وارد بود که چرا احسان حاج صفی در همه لیست‌های تیم ملی حضور دارد و به جای او جوان‌ترها دعوت نمی شوند. در لیست جدید تیم ملی هم نام وحید امیری هافبک پرسپولیسی ها با وجود افت محسوسی که این بازیکن دارد به چشم می خورد و دلیل این دعوت مشخص نیست!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی