تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
در آذربایجان شرقی رخ داد

محرومیت مربی جنجالی به دلیل سیلی‌زدن به بازیکن

پس از اقدام عجیب و جنجالی یک مربی بسکتبال در سیلی زدن به بازیکن خود در آذربایجان شرقی، هیات بسکتبال این استان از محرومیت سرمربی تیم زیر ۱۴ سال مرند بابت رفتار غیرورزشی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

کد خبر: ۱۵۵۱۰۴
۱۴:۲۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲

محرومیت یک مربی به دلیل سیلی زدن به بازیکن

دیدارنیوز: رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی از محرومیت سرمربی تیم زیر ۱۴ سال مرند بابت رفتار غیرورزشی و برخورد فیزیکی نامناسب با یکی از بازیکنانش تا اطلاع ثانوی خبر داد.

روز گذشته ویدئویی از مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان آذربایجان‌شرقی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سرمربی این تیم به یکی از بازیکنانش سیلی می‌زند.

در پی بروز این برخورد که جریحه‌دار شدن افکار عمومی و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت، جامعه ورزشی استان و فعالان صفحات مجازی خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد جدی مسئولان ذیربط با سرمربی خاطی شدند.

سیامک گهرخانی، رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی از محرومیت این سرمربی از هرگونه فعالیت در این رشته ورزشی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

گهرخانی افزود: هیات بسکتبال استان با توجه به جریحه‌دار شدن افکار عمومی مردم در رابطه با اتفاقی که در دیدار فینال زیر ۱۴ سال استان، به وقوع پیوست، امروز طی نامه‌ای به هیات بسکتبال مرند، دستور موقت عدم فعالیت و حضور سرمربی خاطی در سالن‌های بسکتبال را تا زمان رسیدگی و اعلام رای کمیته انضباطی صادر کرده است.

وی ادامه داد: داوران مسابقه ابتدا تذکر لازم را به سرمربی تیم مرند اعلام کردند، اما در ادامه مسابقه و با تشدید شرایط، سرمربی تیم مرند از زمین مسابقه اخراج (دیسکالیفه) شد.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌شرقی مطرح کرد: بعد از اعمال قانونی آنی داوران حین بازی و اخراج سرمربی از روی نیمکت، گزارش ناظر مسابقه در خصوص عملکرد سرمربی تیم مرند دریافت شد و هفته آینده در کمیته انضباطی، طرح و در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی