تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هیجان شبانه در اروپا؛ از معرفی بهترین‌ها تا گروه مرگ!

در شبی که ارلینگ هالند و آیتانا بونماتی جوایز بهترین بازیکن مرد و زن فوتبال اروپا را دریافت کردند، تیم‌های پاری‌سن ژرمن، دورتموند، میلان و نیوکاسل در گروه مرگ لیگ قهرمانان جای گرفتند!

کد خبر: ۱۵۵۰۹۷
۱۰:۴۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲

هیجان شبانه در اروپا؛ از معرفی بهترین‌ها تا گروه مرگ!

دیدارنیوز: قرعه‌کشی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا در موناکو برگزار شد که یک گروه به معنای واقعی گروه مرگ شد!

قرعه‌کشی دور گروهی رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (پنجشنبه) در بندر موناکو برگزار شد و طی آن ۳۲ تیم حاضر در تورنمنت سطح اول یوفا حریفان خود را شناختند. مراسم قرعه‌کشی با اجرای رشمین چودوری و پدرو پینتو در حضور چهره‌های سرشناس جهان فوتبال مانند لوئیس فیگو، هنریک لارسون، جو کول، اریک آبیدال و خاویر زانتی برگزار شد.

همگروه شدن منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در گروه نخست به معنی تکرار نبرد کلاسیک ۲ تیم در فصل ۹۹-۱۹۹۸ لیگ قهرمانان خواهد بود. این تنها بازی بزرگ مرحله گروهی نخواهد بود و همگروه شدن میلان و نیوکاسل با پاری سن ژرمن و دورتموند به معنی رقم خوردن یک رقابت جذاب در گروه ششم خواهد بود، در حالی که هر ۴ تیم مدعی جدی صعود به شمار می‌روند.

هیجان شبانه در اروپا؛ از معرفی بهترین‌ها تا گروه مرگ!

بازی‌های مرحله گروهی از انتهای شهریور تا آخر آذر ماه با فواصل ۲ یا ۳ هفته‌ای برگزار می‌شود و از فشردگی عجیب فصل گذشته خبری نیست. مطابق روال همه‌ساله، تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی خواهند شد و تیم‌های سوم گروه‌های ۸گانه به لیگ اروپا می‌روند.

قبل از آغاز مراسم قرعه‌کشی از نشان فینال فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد، رونمایی شد و حاضران در مرکز گردهمایی گریمالدی شاهد اجرای زنده سرود رسمی مسابقات توسط ۲ نوازنده اهل اوکراین و کانادا بودند.

گروه‌های هشت‌گانه

قرعه‌کشی با اعمال محدودیت همگروه نشدن ۲ تیم از هر کشور انجام شد. همچنین ۱۱ زوج تیم هموطن به دلیل مسئله پخش تلویزیونی در دسته‌گروه مجزایی قرار گرفتند تا در شب‌های متفاوت بازی خود را برگزار کنند.

گروه اول: بایرن مونیخ - منچستر یونایتد - کپنهاگن - گالاتاسرای

گروه دوم: سویا - آرسنال - آیندهوون - لانس

گروه سوم: ناپولی - رئال مادرید - براگا - یونیون برلین

گروه چهارم: بنفیکا - اینتر - سالزبورگ - رئال سوسیداد

گروه پنجم: فاینورد - اتلتیکو مادرید - لاتزیو - سلتیک

گروه ششم: پاری سن ژرمن - دورتموند - میلان - نیوکاسل

گروه هفتم: منچستر سیتی - لایپزیش - ستاره سرخ - یانگ بویز

گروه هشتم: بارسلونا - پورتو - شاختار دونتسک - آنتورپ

پایان یک دوران

این آخرین دوره برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با ساختار ۸ گروهی فعلی است و از دوره آینده، لیگ قهرمانان با حضور ۳۶ تیم در یک گروه برگزار خواهد شد. طبق ساختار سوئیسی جدیدی، هر تیم در دور نخست با ۸ حریف مختلف روبه‌رو خواهد شد و عملکرد هر ۳۶ تیم در یک جدول مورد مقایسه قرار خواهد گرفت؛ پیش از آن که با برگزاری یک مرحله پلی‌آف بین تیم‌های میانه جدول، تکلیف ۱۶ تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شود.

هیجان شبانه در اروپا؛ از معرفی بهترین‌ها تا گروه مرگ!

انتخاب بهترین‌های سال فوتبال اروپا؛ توپ طلا بماند برای مسی

ارلینگ هالند پس از فتح سه‌گانه با سیتی به‌عنوان بهترین بازیکن فوتبال اروپا ۲۴-۲۰۲۳ انتخاب شد.

مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۴-۲۰۲۳ پنجشنبه شب به وقت تهران آغاز شد و پس از مشخص شدن برنامه رقابت‌های این فصل، بهترین‌های فصل گذشته فوتبال اروپا هم در رده‌های مختلف انتخاب شدند. در نهایت ارلینگ هالند، آقای گل رکوردشکن لیگ برتر انگلیس و فاتح سه‌گانه با منچسترسیتی، بالاتر از لیونل مسی، قهرمان جهان عنوان برترین بازیکن سال یوفا را به نام خود زد.

در سایر رده‌ها، پپ گواردیولا عنوان بهترین سرمربی را به نام خود زد. پپ این جایزه را بالاتر از لوچانو اسپالتی و سیمونه اینزاگی به چنگ آورد. آیتانا بونماتی عنوان بهترین بازیکن زن را به دست آورد و این مهم را به تبع قهرمانی در جهان به همراه تیم ملی اسپانیا و قهرمانی اروپا با باشگاهش به نام خود زد. همچنین سارینا ویخمان، سرمربی هلندی و موفق تیم ملی فوتبال زنان انگلیس که «شیر زنان» را به قهرمانی اروپا و فینال جام‌جهانی رساند در رقابت با سرمربی قهرمان جهان عنوان برترین سرمربی زن فوتبال اروپا را به نام خود زد.

هیجان شبانه در اروپا؛ از معرفی بهترین‌ها تا گروه مرگ!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی