تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

مهم‌ترین روز زندگی مهدی طارمی!

امروز روزی بسیار تعیین کننده در سرنوشت فوتبالی مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو، خواهد بود.

کد خبر: ۱۵۵۰۷۷
۱۰:۵۱ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲

مهم‌ترین روز زندگی مهدی طارمی!

دیدارنیوز: شرایط برای میلان بسیار پیچیده شده است. ظهر دیروز همه چی عالی به نظر می‌رسید و همه معتقد بودند که کار انتقال طارمی به این باشگاه تقریبا تمام شده است.

اما شرایط در شب گذشته به شکلی باورنکردنی و عجیب تغییر کرد و پیچیده شد تا همه چیز به یک روز مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی موکول شود و مذاکرات همچنین با بیشترین نگرانی و فشار ادامه پیدا کند.

میلان دو روز قبل پیشنهادی به ارزش کمی کمتر از ۱۵ میلیون یورو برای پورتو ارسال کرده بود. این باشگاه پرتغالی توانست با مذاکرات به خواسته‌اش برسد و شرایط برای توافق تا حد زیادی مهیا شده بود.

از سوی دیگر، طارمی هم با مدیران این باشگاه توافق کرد که دستمزد ۱.۵ میلیون یورو با بند پاداش در هر فصل را دریافت کند که مبلغی بسیار کمتر از آنچه که به طور مثال می‌توانست در لیگ برتر به دست آورد بود.

اما مذاکره و بحث درباره پاداش‌ها و شرایط پرداخت بسیار طولانی شد و همین موضوع مشکلاتی را به وجود آورد و حتی روی توافق پرداخت دستمز هم تاثیرگذار بود تا انجام این انتقال دیگر به اندازه گذشته راحت و آسان به نظر نیاید.

میلان حاضر نیست به این آسانی کوتاه بیاید. آن‌ها در تلاش هستند تا شرایط خودشان را به پورتو و طارمی تحمیل کنند و از اصولی که در این پنجره تابستانی بر اساس آن پیش رفتند کوتاه نیایند. آن‌ها تا به حال هم خرید‌های بسیاری داشته‌اند و شاید بتوانند فصل را با حضور کریستین پولیشیچ، اولیویه ژیرو و رافائل لیائو ادامه دهند. این تفکری است که شب گذشته در بین مدیران میلان مطرح شد.

آیا همه چیز از دست رفته است؟ نه، اینطور نیست. پیشرفتی که روز گذشته حاصل شد باعث شده بسیاری بر این عقیده باشند که می‌توان راه حل مناسبی را پیدا کرد. البته که هیچ چیز به آسانی آنچه دیروز به نظر می‌رسید نیست و امروز روزی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای میلان و طارمی خواهد بود.

طارمی بازیکنی است که به عنوان سهمیه خارج از اتحادیه اروپا به حساب می‌آید و به این ترتیب بروکراسی انتقالش چندان آسان و سریع نیست. پنجره نقل و انتقالات تابستانی فردا بسته خواهد شد و راه حلی باید هرچه زودتر برای این پرونده پیدا شود.

استفانو پیولی همه چیز را از راه دور زیر نظر دارد. او معتقد است که تیمش با حضور این مهاجم بسیار خطرناک‌تر خواهد شد و او می‌تواند خط حمله میلان را به خط حمله‌ای درخشان در لیگ ایتالیا تبدیل کند. حضور طارمی باعث می‌شود که آن‌ها ترکیبی از تجربه، سرعت و قدرت برای درهم کوبیدن حریفان داشته باشند و همین باعث شده که او هم به یافتن راه حلی برای این شرایط امیدوار باشد.

طارمی حالا به گزینه همه چیز و هیچ چیز برای میلان تبدیل شده است. همه چیز باید در فاصله یک روز مانده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مشخص شود. هر اتفاقی که رخ دهد، هواداران میلان این روز را فراموش نخواهند کرد.

 

 

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی