تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد ۰ - ۲ پرسپولیس؛ یحیی نیازی به مهاجم ندارد!

تیم پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از جهنم اهواز به سلامت عبور کرد و سه امتیاز حساس را به پایتخت برد. نکته جالب این پیروزی، گلزنی یک مدافع دیگر برای سرخ‌های تهران بود. گولسیانی هفته پیش برابر ذوب آهن گل تساوی را زد و امشب در اهواز، پورعلی گنجی بود که جور مهاجمان را کشید. هرچند در لیگ قهرمانان آسیا اوضاع متفاوت است و تیم یحیی به مهاجم گلزن و ششدانگ نیاز فوری دارد.

کد خبر: ۱۵۵۰۷۱
۲۱:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲

فولاد ۰ - ۲ پرسپولیس؛ یحیی نیازی به مهاجم ندارد!

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم یحیی گل‌محمدی در فصلی که از کمبود مهاجم رنج می‌برد و خط حمله‌اش زهردار نیست، بازهم به کمک مدافعان خود در خانه فولاد بحران‌زده و قعرنشین به برتری رسید و با ۱۰ امتیاز تا رده دوم جدول صعود کرد.

مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی در نیمه دوم برای پرسپولیس گلزنی کردند.

فولاد هم چهارمین باخت پیاپی را پذیرفت؛ تیم محبوب خوزستانی با منصوریان بدترین نتایج خود را گرفت و بعد از اخراج او هم همچنان در بحران است.

در ادامه گزارش این بازی را می‌خوانید.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و وحید امیری.

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، ایوب والی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان، علی شجاعی، موسی کولی‌بالی، لوکاس کاندیدو، محمد آبشک، محمد علی نژاد، سینا مریدی و گادوین منشا.

این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ در اهواز برگزار می‌شود.

در دیدارهای دیگر امشب که به پایان رسیده، ذوب آهن در اصفهان زورش به هوادار تهران نرسید و به تساوی بدون گل رضایت داد.

دبل لیموچی در اراک

تیم آلومینیوم اراک با دو گل مهدی لیموچی از سد شمس آذر قزوین گذشت و با کسب ۹ امتیاز و برابر با استقلال موقتا به رده سوم جدول صعود کرد.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ درگیری هواداران!

گل‌ها و دقایق حساس بازی فولاد - پرسپولیس:

دقیقه ۲: با اعلام گزارشگر بازی، حدود ۲۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه اهواز حضور دارند.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

درگیری هواداران!

ایسنا نوشت: پیش از آغاز بازی درگیری میان هواداران فولاد و پرسپولیس به وجود آمد و پس از صدای ترقه‌ای که از سوی هواداران فولاد در ورزشگاه به گوش رسید، هواداران پرسپولیس در واکنش به این اتفاق به تشویق علیرضا منصوریان پرداختند. در این درگیری جمعی از هواداران دو تیم به سمت یکدیگر بطری‌های آب پرتاب کردند که با پادرمیانی یگان نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

دقیقه ۹: علی نعمتی، مدافع سرخ‌ها سُر خورد و فرصت ضدحمله برای فولاد شکل گرفت، اما علی‌نژاد هم پشت محوطه جریمه پرسپولیس لیز خورد و توپ به دستش برخورد کرد که داور خطای او را اعلام کرد.

دقیقه ۱۴: وحید امیری فرصت گلزنی داشت، اما ضربه پای چپ او از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: حرکت زیبای عمری از سمت چپ و پاس کات‌بک او به ریگی رسید و در ادامه ضربه مسعود ریگی را کریستوفر کنت با یک واکنش فوق العاده به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲۵: مسعود ریگی دوباره شانس خود را از راه دور امتحان کرد، اما این بار توپ او با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

دقیقه ۲۷: پاس مهدی ترابی به محمد عمری رسید و او پس از یک چرخش، با یک شوت ناگهانی دروازه فولاد را تهدید کرد، اما کریستوفر کنت به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و آن‌را در آغوش گرفت.

دقیقه ۴۴: اشتباه مجتبی نجاریان باعث شد یک موقعیت به پرسپولیس تقدیم شود و در ادامه پاس عمری به ترابی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به باهیا به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵+۵: حرکت محمد آبشک از سمت چپ و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید، اما ضربه هافبک شمالی فولاد با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

پس از ۶ دقیقه وقت اضافه، نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. فولاد که حال و روز خوشی ندارد، با دفاع فشرده و پرتعداد اجازه نداد پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول به گل برسد.

سوت داور در حالی که به صدا درآمد که بازیکنان دو تیم درگیری مختصری باهم داشتند و خیلی زود این درگیری به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

کیفیت افتضاح پخش زنده از صداوسیمای جمهوری اسلامی

خبرورزشی عکسی از کیفیت عجیب و بسیار پایین پخش زنده این بازی از شبکه سه سیما منتشر کرده که نشان می‌دهد دوربین‌های حاضر در ورزشگاه اهواز همچنان به چند دهه گذشته تعلق دارد و پیشرفتی نداشته!

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس

دقیقه ۵۰: ورود جیمی جامپ! در حالی که یک ضربه ایستگاهی به سود فولاد پشت محوطه جریمه پرسپولیس اعلام شده بود، یک تماشاگر وارد زمین شد، اما یکی از مسوولان ورزشگاه او را به بیرون هدایت کرد.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۰ پرسپولیس/ جیمی جامپ!

دقیقه ۶۲: سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۶۵: گل اول برای پرسپولیس! بالاخره قفل دروازه‌ها شکست و مرتضی پورعلی گنجی روی ارسال عالی مسعود ریگی با ضربه سر شیرجه‌ای دروازه فولاد را باز کرد.

دقیقه ۷۳: پرسپولیس بعد از گل اول همچنان به دنبال گل بعدی است تا خیال خودش را از پیروزی راحت کند. فولاد بحران‌زده هم می‌خواهد در ضدحمله به گل تساوی برسد.

فولاد ۰ - ۲ پرسپولیس؛ یحیی نیازی به مهاجم ندارد!

وقت کشی به سبک بیرو!

دقیقه ۷۸: عباس‌زاده به طرف بیرانوند تکل زد و به او نرسید، اما دروازه‌بان پرسپولیس به سبک خودش زرنگی(!) کرد و با زدن پای راست خود به مهاجم فولاد نقش بر زمین شد تا شاید چند ثانیه هم وقت تلف کند.

پرتاب سنگ از روی سکوها به سمت بیرانوند!

دقیقه ۸۴: دیدار فولاد - پرسپولیس به دلیل پرتاب سنگ هواداران فولاد به سمت بیرانوند برای دقایقی متوقف شد.

فولاد ۰ - ۲ پرسپولیس؛ یحیی نیازی به مهاجم ندارد!

دقیقه ۹۰+۳: گل دوم پرسپولیس! روی پاسکاری عالی بازیکنان پرسپولیس، توپ با پاس شهاب زاهدی به یاسین سلمانی بازیکن جدید این تیم رسید و او با ضربه‌ای محکم و زمینی دومین گل سرخپوشان پایتخت را به ثمر رساند.

تیم پرسپولیس با دو گل در خانه فولاد پیروز شد و به تعقیب سپاهان صدرنشین ادامه می‌دهد.

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته چهارم را مشاهده می‌کنید.

گزارش زنده؛ فولاد ۰ - ۲ پرسپولیس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی