تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳

ایران ۶۵ - ۸۵ اسپانیا؛ سومین شکست پیاپی

تیم ملی بسکتبال مردان ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۳ به مصاف اسپانیا، قهرمان دوره قبلی و تیم صدرنشین رنکینگ جهانی رفت که در پایان با نتیجه ۸۵ بر ۶۵ شکست خورد.

کد خبر: ۱۵۵۰۶۱
۱۸:۴۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲

ایران ۶۵ - ۸۵ اسپانیا؛ خداحافظ جام جهانی!

دیدارنیوز: تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۳ مغلوب قهرمان جهان شد.

تیم ملی ایران در آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در جاکارتای اندونزی به مصاف اسپانیا تیم نخست جهان و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها رفت و ۸۵ بر ۶۵ شکست خورد.

کوارتر نخست با پرتاب سه امتیازی پیتر گریگوریان برای تیم ایران آغاز شد و همین پرتاب، اعتمادبه‌نفس بالایی به ملی‌پوشان ایران تزریق کرد، هر چند که تیم ایران در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت. کوارتر نخست با حساب ۱۷ بر ۱۶ برای ایران به پایان رسید.

اسپانیا در کوارتر دوم، بازی بهتری از خود نشان داد و شوت‌های دقیق‌تری به سبد ایران پرتاب کرد. حامد حدادی هم در این کوارتر از سوی هاکان دمیر مورد استفاده قرار گرفت. نتیجه این کوارتر ۲۷ بر ۱۷ به سود حریف اروپایی بود تا نیمه اول بازی در امتیاز ۴۳ بر ۳۴ رقم بخورد.

یکی از مشکلات نیمکت ایران، نحوه ارتباط سرمربی ترکیه‌ای با ملی‌پوشان بود که به نظر می‌رسید خیلی کُند و سخت صورت می‌گیرد، در این بین اختلاف امتیازات در کوارتر سوم تنها سه امتیاز بود و اسپانیا ۲۱ بر ۱۸ برنده شد.

تیم ملی اسپانیا در کوارتر چهارم و پایانی، تلاش کرد اختلاف امتیازات را بیشتر و بیشتر کند. نتیجه این کوارتر ۲۱ بر ۱۳ و عدد ثبت شده در اسکوربورد در پایان بازی ۸۵ بر ۶۵ بود.

ایران ۶۵ - ۸۵ اسپانیا؛ خداحافظ جام جهانی!

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ با حساب ۷۳ بر ۶۵ و در جام جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه ۶۰ بر ۹۰ به اسپانیا باخته بود.

تیم ملی ایران با سه شکست متوالی در جایگاه چهارم گروهش در جام جهانی ۲۰۲۳ قرار گرفت و در بازی بعدی و در مرحله دوم مسابقات، فردا به مصاف فرانسه می‌رود و شنبه با لبنان دیدار می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی