تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یک رسانه از پشیمانی بازیکن سپاهان خبر داد

تماس عیسی با یحیی؛ می‌خواهم برگردم!

عیسی آل‌کثیر، مهاجم تاثیرگذار فصل گذشته پرسپولیس یکی از نقل و انتقالات عجیب و دور از انتظار در تابستان بود، اما به دلیل مشکل سپاهان در ثبت قراردادش بعد از ۴ هفته هنوز نتوانسته برای طلایی‌پوشان به میدان برود و گفته می‌شود با یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس تماس داشته و قصد بازگشت به جمع سرخپوشان را دارد!

کد خبر: ۱۵۵۰۵۵
۱۷:۳۷ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲

عیسی

دیدارنیوز: مهاجم فعلی تیم سپاهان گفت‌وگوی تلفنی با سرمربی پرسپولیس داشته و این موضوع شایعه بازگشت او به این تیم را داغ کرده است.

زمان نقل و انتقالات رسمی لیگ برتر در حالی امشب به پایان می‌رسد که مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته‌اند مهاجم مدنظر سرمربی خود را جذب کنند.

از طرف دیگر عیسی آل‌کثیر مهاجم پیشین پرسپولیس که این فصل با سپاهان قرارداد امضا کرده هنوز موفق نشده قراردادش را با این باشگاه ثبت کند و به همین دلیل شایعه جدایی او از این تیم به گوش می‌رسد.

آل‌کثیر، اما که به شکل عجیبی به سپاهان رفت در شرایط فعلی بی میل نیست تا دوباره به پرسپولیس برگردد چرا که با شرایطی که پیش آمده احتمال ثبت قرارداد او با سپاهان زیاد نیست و به همین خاطر او ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داده است.

در این باره گفته می‌شود آل کثیر اخیرا به صورت تلفنی با یحیی گل‌محمدی صحبت کرده و گویا ابراز تمایل کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط بتواند دوباره به پرسپولیس برگردد!

باید دید تکلیف آل‌کثیر با سپاهان به کجا خواهد رسید، اما هر چه که هست احتمال بازگشت این مهاجم به پرسپولیس کم نیست!

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی