تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واکنش اسنپ به درگیری خشن راننده با یک زن؛ کولر یا حجاب؟

شرکت اسنپ درباره کتک خوردن زن مسافر از راننده بدون هیچ توضیحی فقط عذرخواهی کرد. در این میان کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند درگیری بر سر حجاب این مسافر بوده، اما پلیس امروز اعلامیه داد که درگیری بر سر خاموش‌بودن کولر خودرو بوده و مساله امربه‌معروف نبوده است.

کد خبر: ۱۵۵۰۰۳
۱۹:۴۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲

واکنش اسنپ به درگیری راننده با یک زن؛ کولر یا حجاب؟

دیدارنیوز: اسنپ در واکنش به موج اعتراض درخصوص کتک زدن یک زن مسافر توسط راننده، عذرخواهی کرد.

اسنپ در واکنش به موج گسترده انتقاد از ویدیوی کتک یک زن مسافر به‌دست راننده این تاکسی اینترنتی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روزآروز، در این بیانیه آمده است: «به تازگی ویدئویی از برخورد خشونت‌آمیز یکی از کاربران راننده با یکی از مسافران اسنپ منتشر شده که احساسات مردم را جریحه‌دار کرده است. ما در اسنپ از مسافر به دلیل تجربه‌ی چنین رفتاری در حین یک سفر اسنپی و از تمامی کسانی که با دیدن این ویدئو متاثر شدند عذرخواهی می‌کنیم.

این شرکت افزوده: «رفتار خشونت‌آمیز کاربر راننده به هیچ عنوان پذیرفته‌شده نیست و مطابق قوانین اسنپ، این فرد در همان دقایق اولیه پس از ثبت گزارش برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.»

در یکی‌دو روز اخیر ویدیویی دست به دست می‌شود و موجی از انتقادها را برانگیخت که مطابق آن یک راننده اسنپ زنی را که حجاب ندارد به‌زور و با کتک‌زدن از خودرو پیاده می‌کند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشتند درگیری بر سر حجاب این مسافر بوده، اما پلیس امروز اعلامیه داد که درگیری بر سر خاموش‌بودن کولر خودرو بوده و مساله امربه‌معروف نبوده.

مطلب مرتبط:

ماجرای درگیری راننده تاکسی با زنِ جوان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی