تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه‌ای در پایتخت

عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه‌ای در پایتخت خبر داد و گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، ۱۶۴ سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و طی عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۵۴۹۷۸
۱۲:۲۲ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲

دستگیری ۱۶۴ سارق حرفه‌ای در پایتخت

دیدارنیوز: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۶۴ سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و طی عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان در ۴۸ ساعت گذشته، ۱۶۴ سارق حرفه‌ای و فعال در سطح شهر تهران شناسایی و طی عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.

محمدیان ادامه داد: همچنین کشفیات شامل کشف یک هزار تلفن همراه پیشرفته و اموال بسیاری از سرقت منزل و خودرو و موتورسیکلت است که ارزش ریالی بسیار بالایی دارد.

وی افزود: این اموال ناشی از ۱۵۰۰ فقره سرقت بوده است؛ قولی که به مردم داده شده ریشه کردن سرقت از طریق ریشه‌کنی مالخر‌ها به عنوان پشتوانه اصلی سرقت است، به تمامی مالخر‌ها هشدار می‌دهیم که پلیس در مورد فعالیت آن‌ها آگاه است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی