تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استقلال - استقلال خوزستان امروز در آزادی

تقابل دوباره جواد با سیروس!

آبی‌های تهران و خوزستان امروز دوشنبه، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران در آزادی به مصاف هم می‌روند که تقابل جواد نکونام و سیروس پورموسوی که آخرین بار با تنش و درگیری لفظی شدید میان آنها همراه بود، از نکات مهم این دیدار است.

کد خبر: ۱۵۴۹۳۰
۱۳:۲۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۲

تقابل دیدنی جواد با سیروس!

دیدارنیوز: مهم‌ترین اتفاق دیدار استقلال با استقلال خوزستان، رویارویی جواد نکونام با سیروس پورموسوی خواهد بود.

دیدار‌های هفته چهارم لیگ روز دوشنبه ششم شهریورماه با برگزاری ۲ بازی آغاز خواهد شد و در اولین دیدار در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰، استقلال با استقلال خوزستان بازی خواهد کرد. این بازی مثل دیدار‌های قبلی این فصل که در تهران برگزار شده بدون تماشاگر خواهد بود.

رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی استقلال خوزستان با سیروس

استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، پس از ۵ فصل حضور در لیگ یک، به لیگ برتر بازگشت. این تیم هرچند در ۳ تقابل آخر برابر استقلال شکست خورده است، ولی به هیچ وجه حریف دست و پا بسته‌ای نبود و ۳ بار موفق به غلبه بر این تیم شده است. از ۳ برد استقلال خوزستان برابر استقلال، ۲ پیروزی با هدایت سیروس پورموسوی بوده و این مربی در هر ۲ باری که با استقلال خوزستان برابر استقلال قرار گرفته به پیروزی رسیده است و پورموسوی برابر استقلال همین ۲ برد را در کارنامه دارد.

۲ پیروزی سیروس پورموسوی برابر استقلال با مربیگری علیرضا منصوریان بود و حالا پورموسوی باید با جواد نکونام دیدار کند. آخرین مصاف این دو مربی بسیار جنجالی از آب درآمد. در هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم، در دربی خوزستان، جواد نکونام با فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر صفر صنعت‌نفت با سرمربیگری سیروس پورموسوی را شکست داد. در آن مقطع جواد نکونام به پورموسوی انگ استفاده از جادوگر را زد. پورموسوی هم پس از بازی در کنفرانس مطبوعاتی گفت که دیگر اجازه نخواهم داد که نکونام در خوزستان مربیگری کند. نکونام و پورموسوی ۴ بار با یکدیگر دیدار داشتند که سهم هر کدام یک پیروزی بوده و ۲ بازی هم به تساوی هم انجامیده است.

بازگشت به روند پیروزی

استقلال پس از پیروزی برابر صنعت‌نفت آبادان و ملوان بندرانزلی در هفته سوم مغلوب سپاهان شد تا از صدر جدول جدا شود. این تیم برای بازگشت به کورس قهرمانی نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارد. استقلال خوزستان یک بازی معوقه دارد. این تیم در ۲ بازی یک امتیاز کسب کرده است. شاگردان سیروس پورموسوی پس از تساوی برابر شمس‌آذر در هفته اول، در هفته دوم مغلوب آلومینوم اراک شد.

آرمین سهرابیان باتوجه به مصدومیت همچنان قادر به همراهی با استقلال نیست. محمد سلطانی‌مهر هافبک استقلال خوزستان هم وضعیت مشابه سهرابیان را دارد. امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت. این داور در این فصل یک قضاوت داشته و قاضی دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک بوده است. این بازی نخستین قضاوت سلطانی برای استقلال در لیگ برتر خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی