تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

بازداشت قاتل «اسامه بن لادن» در تگزاس!

یک روزنامه آمریکایی نوشت: روبرت جی اونیل، معروف به «قاتل اسامه بن لادن» رهبر سابق القاعده چهارشنبه هفته گذشته در ایالت تگزاس به اتهام وارد کردن جراحت فیزیکی (جرم درجه اول) و همچنین مستی و حالت نامتعادل در ملاء عام (جرم درجه سوم) بازداشت و همان روز با وثیقه ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری آزاد شد.

کد خبر: ۱۵۴۹۲۷
۱۲:۴۵ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۲

بازداشت قاتل «اسامه بن لادن» در تگزاس!

دیدارنیوز: پلیس ایالت تگزاس آمریکا «رابرت جی اونیل»، عضو سابق یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا و معروف به «قاتل اسامه بن لادن» رهبر سابق القاعده را به اتهام ضرب و جرح در تگزاس بازداشت کرد.

اتهام ضرب وجرح

روزنامه «نیویورک‌پست»، یکشنبه ۵ شهریور نوشت، روبرت جی اونیل، ۴۷ ساله، چهارشنبه هفته گذشته در شهر «فریسکو» واقع در ایالت تگزاس به اتهام وارد کردن جراحت فیزیکی (جرم درجه اول) و همچنین مستی و حالت نامتعادل در ملاء عام (جرم درجه سوم) بازداشت و همان روز با وثیقه ۳ هزار و ۵۰۰ دلاری آزاد شد.

اونیل، پس از آنکه در سال ۲۰۱۱ در عملیات یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا علیه رهبر القاعده در پاکستان، به سر اسامه بن لادن طراح اصلی حملات ۱۱ سپتامبر، ۲۰۰۱، گلوله مرگباری شلیک کرد، به «قاتل بن‌لادن» معروف شد.

او در سال ۲۰۱۷ در کتاب خاطراتش به نام «اپراتور»، داستان کشتن بن‌لادن را بازگو کرد. البته روایت او از نحوه قتل بن‌لادن هنوز به طور رسمی از سوی واشینگتن تایید یا نفی نشده است.

اولین مورد بازداشت «اونیل» نیست

این اولین بار نیست که اونیل بازداشت می‌شود؛ او در سال ۲۰۱۶ به دلیل رانندگی در حالت مستی در «مونتانا» نیز بازداشت شد، اما دادستان بعداً از اتهامات او صرف‌نظر کرد.

به نقل از العربیه، اونیل در سال ۲۰۲۰، از سوی خطوط هوایی دلتا، از سوار شدن به هواپیما‌های خود به دلیل امتناع از پوشیدن ماسک در زمان شیوع بیماری کرونا منع شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی