تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مسابقات جهانی مچ‌اندازی

تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قزاقستان

در اولین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، کارینا کرمی با شکست حریف ترکیه‌ای و کسب مدال برنز موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد.

کد خبر: ۱۵۴۸۸۴
۱۷:۵۹ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

تاریخ‌سازی دختر ایرانی با کسب مدال برنز

دیدارنیوز: در نخستین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره رسید و کارینا کرمی موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد.

به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ در اولین روز از چهل و چهارمین رقابت‌های مچ اندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که به میزبانی قزاقستان برگزار شد و آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره و کارینا کرمی به مدال برنز دست یافتند.

مسابقات امروز در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید‌ها و در بخش دست چپ برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

مهدیه کلانتری در رده سنی امید به مقام چهارمی دست یافت و در یک قدمی سکو متوقف شد. او ورزشکاری از کشور هند را شکست داد و مقابل رقبای ترکیه‌ای و قزاقستانی شکست خورد.

در رده سنی نوجوانان، کارینا کرمی موفق شد با شکست رقبای خود به مدال برنز جهان دست پیدا کند و اولین مدال تاریخ مچ‌اندازی بانوان ایران را در جهان کسب کند. کرمی امروز دو ورزشکار از کشور قزاقستان را شکست داد و بعد از شکست برابر حریف ترکیه‌ای، برای کسب مدال برنز مچ‌اندازی از کشور ترکیه را مغلوب کرد.

عرفان کر در رده سنی امید به مقام پنجمی جهان رسید و از رسیدن به مدال بازماند. او برابر رقبایی از قزاقستان شکست خورد و برابر حریف ازبکستانی به برتری دست یافت.

بر اساس این گزارش، آرتین یاری‌نژاد در رده سنی جوانان با شکست رقبای از کانادا و قزاقستان فینالیست شد و در دیدار نهایی با شکست مقابل دیگر نماینده قزاقستان به مدال نقره رسید.

همچنین جمیل کر نیز با دو شکست برابر رقبایی از گرجستان و لیتوانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان از امروز آغاز شده و فردا مسابقات دست راست رده‌های سنی برگزار می‌شود. همچنین مسابقات رده‌های پیشکسوتان و بزرگسالان از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی