تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
در پارس‌آباد اردبیل رخ داد

قتل ۲ زن با اسلحه شکاری

دادستان پارس آباد اردبیل، از دستگیری فردی که دو زن را با شلیک اسلحه شکاری در پارس‌آباد به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: در یک عملیات ضربتی قاتل با هویت معلوم در کمترین زمان ممکن دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کد خبر: ۱۵۴۸۶۹
۱۳:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

قتل ۲ زن با اسلحه شکاری

دیدارنیوز: فیروز فرهانی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع یک رخداد در ساعت ۱۰:۳۰ به تاریخ ۰۳/۰۶/۱۴۰۲ و قتل دو زن در روستای گوشلو شهرستان پارس آباد رسیدگی به موضوع در دستورکار قضایی و ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که در جریان آن، تحقیقات اولیه آغاز و مشخص شد که مقتولین با شلیک تیر از یک قبضه اسلحه شکاری به قتل رسیده‌اند.

وی افزود: با دستور ویژه قضایی و با تلاش‌های قابل تحسین عوامل نیروی انتظامی و در یک عملیات ضربتی قاتل با هویت معلوم در کمترین زمان ممکن دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

وی ادامه داد: پرونده در شعبه اول بازپرسی تحت تحقیقات مقدماتی است.

دادستان پارس آباد تصریح کرد: امنیت برای همه ما خط قرمز است و هرکس بخواهد به امنیت جامعه خدشه‌ای وارد کند از دم تیغ عدالت باید بگذرد.

فرهانی با تاکید براینکه افرادی که مرتکب جرایم خشن می‌شوند و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، دستگاه قضائی با قاطعیت برخورد می‌کند، اظهار کرد: در صورت بروز چنین اتفاقاتی با قید فوریت تحقیقات کامل و خارج از نوبت انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی