تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تاج توضیح داد

«حق پخش» چند درصد هزینه‌های فوتبال را تامین می‌کند؟

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که حق پخش تلویزیونی مسابقات بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد هزینه‌های فوتبالی را شامل می‌شود.

کد خبر: ۱۵۴۸۶۶
۱۳:۰۲ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

«حق پخش» چند درصد هزینه‌های فوتبال را تامین می‌کند؟

دیدارنیوز: رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال سمنان نکاتی را مطرح کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در نشست مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان سمنان گفت: حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد هزینه‌های فوتبالی را شامل می‌شود و تحقق آن اکنون با نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و اگر این قانون در قالب برنامه توسعه کشور تصویب شود، موانع رشد فوتبال در سراسر کشور برداشته خواهد شد.

وی گفت: پرداخت حق پخش تلویزیونی فوتبال کمک بزرگی به تیم‌داری و توسعه تیم‌داری در استان‌ها هم محسوب می‌شود. سال‌ها بود که حق پخش تلویزیونی پیگیری می‌شد که اگر این اتفاق بیفتد می‌تواند تیم‌های استان‌ها را هم معرفی و متحول کند. اگر پرداخت حق پخش اجرایی شود، بحث برخوردار و غیربرخوردار در فوتبال از بین می‌رود.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: تلاش می‌شود استان سمنان تیمی در لیگ دسته ۲ یا سه داشته باشد. تیم‌های فوتبال خریدنی نیستند، اگر مولفه‌های تشکیل تیم فوتبال گام به گام شکل‌بگیرد، بدون شک تیم موفق خواهد بود و خرید تیم به عنوان نظر کارشناسی چاره‌کار نیست. سهم استان سمنان در تیم ملی پابرجاست و این موضوع جای امیدواری دارد. نبود کارخانه‌های بزرگ صنعتی برای حمایت از جمله عوامل موثر در فقدان حضور نماینده استان سمنان و فقدان داشتن تیم لیگ‌برتری است.

تاج با اشاره به نقش تیم‌های فوتبال در توسعه ابراز کرد: در جهان تیم‌ها کارخانه‌داری و سرمایه‌گذاری می‌کنند و توسعه‌بخش هستند. هیات فوتبال استان سمنان جزو هیات فوتبالی‌های برتر کشور است.

وی با اشاره به اینکه فوتبال ساحلی کم‌خرج و پرسود است و کشور در تیم فوتبال ساحلی در جهان حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: ایران در این رشته ورزشی جزو چند تیم برتر جهان است و در استان سمنان نیز ظرفیت فوتبال ساحلی وجود دارد. فوتبال ساحلی در شهر‌هایی مانند سمنان، یزد، شهرکرد و بندرعباس رونق دارد و بازیکنان و تیم‌های خوبی در عرصه کشوری در این شهر‌ها حضور دارند.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فوتبال ساحلی از جمله مزیت‌های توسعه‌ای استان سمنان محسوب می‌شود که باید مورد توجه ویژه باشد.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: حضور بانوان در ورزش باید بیش از پیش تقویت شود.

تاج در پایان گفت: فوتسال در کشور مورد توجه برای سرمایه‌گذاری است و انتظار می‌رود در استان سمنان نیز توسعه این ورزش به عنوان یک مزیت مورد توجه باشد. همچنین مساله (VAR) برای هوشمندسازی داوری فوتبال نیز حل خواهد شد و موارد مربوط به این موضوع در دست پیگیری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی