تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
داورزنی توضیح داد

سرمربی تیم‌ملی والیبال تغییر می‌کند؟

پس از شکست سنگین تیم ملی والیبال مردان کشورمان در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در ارومیه، شعارهای اعتراضی علیه بهروز عطایی سرمربی تیم ملی سرداده شد اما داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید که در هیجان و فشار تصمیم نمی‌گیرد و با همین کادرفنی به هانگژو می‌رویم.

کد خبر: ۱۵۴۸۵۸
۱۲:۲۳ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

سرمربی تیم‌ملی والیبال تغییر می‌کند؟

دیدارنیوز: رئیس فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد در حال حاضر امکان ایجاد تغییر در کادرفنی تیم ملی والیبال وجود ندارد.

محمدرضا داورزنی که امروز در مراسم افتتاحیه سالن جدید فدراسیون کشتی حاضر شده است، در حاشیه این مراسم در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پیرامون شکست تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پاسخ داد و در خصوص احتمال تغییر در کادرفنی این تیم صحبت کرد.

به دبیر تبریک و خسته نباشید می‌گویم

داورزنی در ابتدا گفت: قبل از هر چیز هفته دولت را خدمت دولت‌مردان تبریک می‌گویم. امروز افتخار ورزش کشور است که آقای دبیر یک مجموعه بسیار خوبی را برای کشتی کشور تدارک دیده که در نوع خودش در دنیا بی نظیر است. باید به دبیر و همکارانشان و حمایت‌هایی که انجام گرفته تا این مجموعه بسیار خوب و کامل درست شود، دست مریزاد گفت. البته من فکر می‌کنم قسمتی از این مجموعه را هم سایر رشته‌ها می‌توانند در برنامه‌های خودشان استفاده کنند. باز هم به نوبه خودم به دبیر خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

در رده‌های سنی مختلف جزو قدرت‌های دنیا هستیم

او سپس در خصوص شکست تیم ملی والیبال در فینال جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: جا دارد که به تیم خودم خسته نباشید بگویم. درست است که در فینال بازی را به ژاپن واگذار کردیم، اما این را بدانید که به هر ترتیب والیبال در مجموع سال گذشته در رده‌های مختلف سنی (زیر ۱۶ سال، زیر ۱۹ سال و زیر ۲۱ سال) جزو قدرت‌های حال حاضر برتر دنیا است و پشتوانه‌ای برای تیم ملی بزرگسالان ما هستند. امسال در قهرمانی آسیا که پیش‌بینی ما این بود در ارومیه بتوانیم شکست جام ملت‌ها را جبران کنیم که نشد، اما دنیا به آخر نرسیده و باید نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم و برای آینده و مسابقات انتخابی و همچنین مسابقات لیگ ملت‌های سال آینده تلاش کنیم تا بتوانیم المپیک حضور داشته باشیم و خواسته‌های مردم و جام ملت‌های والیبال را برآورده کنیم.

در هیجان و فشار تصمیم نمی‌گیریم

رئیس فدراسیون والیبال درباره ادامه کار با بهروز عطایی گفت: جا دارد به نوبه خودم از مردم عزیز و والیبال دوستان عذرخواهی کنم که نتوانستیم در این مسابقات وعده‌مان را عملی کنیم، اما مطمئن باشند که تلاش می‌کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. در چند وقت گذشته فشار زیادی به بازیکنان و سرمربی تیم ملی ما وارد شد. تلاش ما این است که بتوانیم تصمیم درست بگیریم. تصمیم در هیجان و فشار بعضا منجر به نتایج غلط می‌شود؛ قطعا فدراسیون به فکر آینده والیبال کشورمان است و از یک طرف پشتوانه‌سازی کرده و از طرفی اهداف پیش‌رو را در پیش دارد که باید تصمیم درست‌تری بگیرد تا انتظارات مردم برآورده شود. قطعا فدراسیون نسبت به این موضوع بی‌خیال نیست و قطعا بیش از هر جماعتی، خود جامعه والیبال و بچه‌ها ناراحت هستند. من دیروز روی سکو ناراحتی شدید را در چهره بچه‌ها می‌دیدم. خود بچه‌ها بیشتر از همه ناراحت هستند و تلاش ما هم این است که تصمیم درست را برای آینده بگیریم.

فعلا نمی‌توانیم هیچ تصمیمی بگیریم

داورزنی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تصمیم‌گیری خواهد شد، عنوان کرد: فعلا هیچ تصمیم دیگری نمی‌توانیم بگیریم تا بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک را پشت سر بگذاریم. مردم عزیز مطمئن باشند که برای لیگ ملت‌های آسیا سال آینده و المپیک پیش‌رو فدراسیون تصمیم درست‌تری خواهد گرفت که این انتظارات برآورده شود.

امکان ایجاد تغییر در لیست را نداریم

او در واکنش درباره مدت زمان کمی که تا مسابقات آسیایی باقی مانده است، گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم که با آمادگی کامل وارد بازی‌های آسیایی شویم. این مسابقات برای ما و بچه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و از طرفی هیچ امکان دیگری نداریم. می‌دانید که مسابقات آسیایی به گونه‌ای است که بر اساس لیستی که از قبل اعلام شده، امکات حذف یا اضافه کردم بازیکن یا کادرفنی دیگری نداریم و از آن طرف هم تیم بلافاصله به انتخابی المپیک می‌رود.

با همین کادرفنی به هانگژو می‌رویم

داورزنی در پایان تاکید کرد: با همین کادرفنی به مسابقات هانگژو می‌رویم و امکان تقویت هم نداریم. برای برزیل شاید با هماهنگی کادرفنی، کمک بیشتری به عطایی کنیم، اما در بازی‌های آسیایی هیچ امکانی برای اضافه کردن کادر یا بازیکن جدید نداریم. تلاشمان را می‌کنیم که یک ریکاوری انجام بدهیم تا با آمادگی بیشتری به هانگژو برویم. اما مردم نگران المپیک پاریس نباشند، قطعا فدراسیون تلاش می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرد.

مطلب مرتبط:

ایران ۰ - ۳ ژاپن؛ در آرزوی یک ست!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی